کد خبر: 1236831
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
مسوول برگزاری انتخابات در خارج از کشور:
مسوول برگزاری انتخابات در خارج از کشور گفت: انتخابات پرشوری را در خارج از کشور شاهد بودیم و این نشان می‌دهد ایرانیان در هر کجا که باشند به کشور و سرنوشت کشورشان علاقمند هستند.

جوان آنلاین: «علیرضا محمودی» جمعه شب و در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات خارج از کشور در جمع‌بندی روند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور، با بیان اینکه در تعدادی از کشورهای آسیایی از جمله شرق آسیا روند برگزاری انتخابات به اتمام رسیده و در برخی از شعب آرا شمارش شده و نتایج به تهران ارسال شده است، گفت: در اکثر شعب اخذ رای در اروپا، همچنان انتخابات در حال برگزاری است نمایندگی‌ها در حوزه اروپا ۲ ساعت زمان رای گیری را تمدید کرده‌اند.

این دیپلمات جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات در آمریکا در حال برگزاری است و تا ساعات آینده ادامه خواهد داشت، گفت: به لطف خدا انتخابات پرشوری را در خارج از کشور شاهد بودیم و این نشان می‌دهد ایرانیان در هر کجا که باشند به کشور و سرنوشت کشورشان علاقمند هستند و به آن اهمیت می‌دهند.

مسوول برگزاری انتخابات در خارج از کشور در بخشی دیگر از سخنان خود در جمع خبرنگاران تصریح کرد: چنانچه انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شود همین آمادگی در وزارت امور خارجه و معاونت کنسولی برای برگزاری دور دوم انتخابات وجود دارد.

محمودی ادامه داد: همکاران در ستاد انتخابات خارج از کشور شبانه روزی در حال فعالیت هستند و به محض وصول آمار رای دهندگان از سوی نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور در مکاتبه محرمانه نتایج شمارش آرا به وزارت کشور اعلام خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار