کد خبر: 1235940
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست خبری امروز، گفت: هدف تشکیل دولت خانواده افزایش سرمایه اجتماعی است، در این زمینه ۱۰۰ مسئله فوری کشور را شناسایی کردیم.

جوان آنلاین: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در نشست خبری امروز خود گفت: هدف تشکیل دولت خانواده افزایش سرمایه اجتماعی است، در این زمینه ۱۰۰ مسئله فوری کشور را شناسایی کردیم.

به گزارش فارس، قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای این نشست، کفت: در ادامه مباحثی که با نخبگان جوان خود داشتیم، جوان‌های نخبه ۱۰۰ مسئله فوری کشور را پیدا کرده‌اند و راهکار مشخص آن نیز بیان شد.

وی افزود: کتابچه و برنامه‌ای تحت عنوان دولت مردم دولت خانواده آماده شده است و ۱۰۰ برنامه فوری کشور را آماده کردیم.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: این برنامه جامع در در حوزه‌هایی مانند مسجد و نماز، مشکل ربا در بانک، نیاز ناگهانی مردم به وام، ازدواج، اصلاح پول ملی، ایجاد امید و تغییر در مردم، قابل برنامه ریزی بودن کشور، آلودگی هوا، کاهش مشکل کنکور، شکست تحریم‌ها، تقویت پول ملی افزایش صادرات، حل موضوع حجاب، عدالت اقتصادی، قاچاق کالا، مواد مخدر، فیلترینگ، سرعت اینترنت، افزایش راندمان اقتصادی و... آماده شده است.

وظیفه ما دفاع از آبروی جمهوری اسلامی است

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به سؤالی راجع به عملکرد ایشان در مناظرات انتخاباتی و اینکه برای عمل به منویات رهبر انقلاب چه وظیفه‌ای دارید، گفت: همان گونه که در زمان جنگ از خاک کشور دفاع کردیم الان وظیفه ما دفاع از آبروی جمهوری اسلامی است. در مقابل افرادی که تمام دستاورد‌های جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند، می‌ایستم.

تبدیل وضعیت کارکنان دولت را حل خواهیم کرد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: ما قصد چابک‌سازی دولت‌ها را داریم، اما راه این چابک سازی را در کم‌کردن نیروی انسانی می‌دانیم که اشتباه است.

وی افزود: اول باید وظایف از دولت خارج شود تا بعد بتوانیم چابک‌سازی هم انجام شود. باید ساختار سازمان‌ها را بازبینی کنیم و نیرو‌هایی که در حال کار با دولت هستند با خود دولت قرارداد ببندند و امنیت شغلی داشته باشند.

قاضی‌زاده هاشمی تأکید کرد: بحث تبدیل وضعیت نیرو‌ها در دولت آینده را بررسی خواهیم کرد و مثل بنیاد شهید این مشکل را حل خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار