کد خبر: 1234877
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به آزادی حمید نوری و بازگشت به کشور
الحمدلله پدرم بعد از هزار و۶۸۰ روز اسارت در حال برگشت به میهن است... امروز جای شهید عزیزمون امیرعبداللهیان و رئیسی عزیز خالی است تا نتیجه دیپلماسی قدرتمندشان را ببینند. 

جوان آنلاین: آزادی حمید نوری از زندان‌های سوئد به رغم پرونده‌سازی‌های گروهک منافقین با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران این بازگشت را حاصل زحمات شهید امیرعبداللهیان و تیم‌شان دانستند که همچنان این برکات در کشور گره‌گشایی می‌کند. کاربران همچنین از لحظه آزادی حمید نوری و عصبانیت منافقین و سرباز- تروریست‌های رسانه‌ای اینترنشنال نوشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 


 عطیه نوری، دختر آقای حمید نوری:
الحمدلله پدرم بعد از هزار و۶۸۰ روز اسارت در حال برگشت به میهن است... امروز جای شهید عزیزمون امیرعبداللهیان و رئیسی عزیز خالی است تا نتیجه دیپلماسی قدرتمندشان را ببینند. 
 مجید نوری، پسر آقای حمید نوری:
بعد از هزار و۶۸۰ روز، امشب آرام خوابید ولی من دلم نمیاد بخوابم. خدا بهمون عیدی داده شب عرفه. خیلی حرف زدیم، دوران انفرادی را دوره خودسازی می‌داند. به او افتخار می‌کنم. هر چی پرسیدم، گفت خدا. گفت همه چی دست خداست، ما هیچیم. ان‌شاءالله برسیم به این واقعیت که: «مَن کانَ لله کان اللهُ لَه»
 زهرا رکن‌آبادی، فرزند شهید رکن‌آبادی:
تا لحظه شناسایی پیکر پدرم، هزار بار این صحنه را در ذهنم تصور کردم...، اما نشد... از صمیم قلبم برای خانواده آقای نوری خوشحالم و امیدوارم این اقتدار ادامه داشته باشد و از این پس دیگر همیشه بشود. درود به روح مطهر ‎شهید امیرعبداللهیان و خداقوت به [آقای سیدکاظم غریب‌آبادی]. 
 علیرضا تقوی‌نیا:
آزادی حمید نوری نشان داد: ۱) ایران با اقتدار خواست خود را بر اروپا تحمیل می‌کند؛ ۲) اراده سیاسی بر احکام قضایی برتری دارد؛ ۳) دولت‌های اروپایی خواست اپوزیسیون ایران را بی‌ارزش می‌دانند و به وقتش آن‌ها را دور می‌ریزند و ۴) ایران شهروندان خود را در هیچ شرایطی رها نمی‌کند. 
 کبری آسوپار:
قصه آزادی حمید نوری، سرانجام یک مقاومت است. مردی که نزدیک پنج سال اسارت را بی‌سازش، بی‌همکاری با منافقین و بی‌هیچ موضعی که ندامت از گذشته باشد، ایستاد و ایستاد و ایستاد و در نهایت با افتخار بازگشت. از عراق تا سوئد، آزادگان ما تروریست‌های منافقین را مأیوس کرده‌اند. ‎#حمید_نورى
 دانیال معمار:
هنوز داریم ثمرات دیپلماسی عزتمندانه و مقتدرانه شما را می‌بینیم آقای امیرعبداللهیان عزیز. ‎#منافقین ‎#حمید_نورى
 محمد شیروانی:
‏مجید آقای نوری، شما و خانواده محترمتون مزد صبر، ایثار و استقامتتون رو گرفتید. شما در مدت زندانی و شکنجه شدن پدرتون باز هم مشغول کوبیدن باطل بودید و لحظه‌ای از زدن منافقین منحوس غافل نشدید... امروز همه ایران خوشحاله. الحمدلله. ‎#حمید_نوری
 حسن عابدینی:
آزادی حمید نوری که حدود پنج سال گروگان غرب بود لکه ننگی برای سیستم قضایی سوئد است. حکم دادگاه کانادا مبنی بر مراقبت استاندارد نداشتن هواپیمای اوکراینی هم رسوایی برای کانادا و اوکراین است. هر دو رویداد بیانگر خطای محاسباتی غرب و پایان تاریخ مصرف ضدانقلاب تروریست و شارلاتان است. 
 علی بهادری جهرمی:
دو روز پیش عملیات فرانسه علیه گروهک تروریستی منافقین از ایران رصد شد؛ امروز حمید نوری پس از هزار و۶۸۰ روز از سوئد آزاد شد. ثمرات دیپلماسی عزت ‎رئیس‌جمهور شهید ماندگار است. 
 حسین دلیریان:
‏خودش نیست، اما همچنان ثمرات دیپلماسی موفقش رو مردم دارن می‌بینند. روحت شاد ‎سردار دیپلماسی ایران. ‎#حمید_نوری
 خانم نظم‌الدینی:
نیستید ببینید که تلاش‌هایتان به ثمر نشست و ‎حمید نوری آزاد شد. فراموشت نمی‌کنیم دیپلماسی عزت. یادت همیشه جاوید. 
 اسکندر باغبانی:
عملیات وعده صادق، آزادی ‎حمید نوری و اسدالله اسدی، انزوای منافقین در آلبانی و فرانسه و پاکسازی غرب کشور از لوث تجزیه‌طلبان حاصل انتخاب سه سال گذشته مردم بود، امروز هم ما نیاز داریم به یک نفر ‎مثل رئیسی تا ادامه دهنده دیپلماسی عزت باشه نه دیپلماسی ذلت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار