کد خبر: 1234429
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
امروزه همه دندانپزشکان سراسر دنیا معتقدند که ایمپلنت‌ بهترین روش برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است. ایمپلنت‌ها برخلاف دندان‌های مصنوعی دوام و طول عمر بیشتری دارند و می‌توانند برای مدت زیادی با شما بمانند.

بهترین مارک ایمپلنت

تبلیغات ::::...:::.....

بهترین مارک ایمپلنت در ایران

امروزه همه دندانپزشکان سراسر دنیا معتقدند که ایمپلنت‌ بهترین روش برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است. ایمپلنت‌ها برخلاف دندان‌های مصنوعی دوام و طول عمر بیشتری دارند و می‌توانند برای مدت زیادی با شما بمانند. البته برای دستیابی به این هدف باید بهترین مارک ایمپلنت را شناسایی و انتخاب کنید. معمولا انتخاب بهترین برند به عهده دندانپزشک است. جراح فک و صورت بر اساس بودجه و وضعیت دهان و دندان شما از بین گزینه‌های مختلف، بهترین مورد را انتخاب می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بهترین و گرانترین نوع ایمپلنت اشاره کنیم.

 

انتخاب بهترین  برند ایمپلنت جهت کاشت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ برای مثال در صورتی که ایمپلنت‌ها را از نظر کیفیت و کشور سازنده مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که ایمپلنت‌های آمریکایی و سوئیسی گزینه مناسبی هستند. از نظر قیمت مناسب و ارزش خرید نیز ایمپلنت‌های کره‌ای حرفی برای گفتن دارند. البته در زمان انتخاب بهترین مارک ایمپلنت باید در نظر داشته باشید که کشور سازنده به تنهایی نمی‌تواند نشان دهنده کیفیت آن باشد. در همه کشورها برندهای معتبر و غیرمعتبر زیادی وجود دارد که ممکن است ایمپلنت‌هایی با کیفیت متفاوت به بازار عرضه کرده باشند. بنابراین لازم است که بیش از انجام ایمپلنت در رابطه با اصالت و کیفیت برند سازنده آن تحقیق کنید.

انواع برند ایمپلنت در ایران

ایمپلنت‌‌ها در مارک‌ها و برندهای گوناگونی تولید و به بازار عرضه شده‌اند. برخی از آن‌ها به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد، عملکرد مطلوب و کیفیت فوق‌العاده به شهرت بیشتری رسیده‌اند. انواع برندهای ایمپلنتی که در ایران به کار می‌روند عبارتند از:

ایمپلنت‌های آمریکایی

اگر نگاهی به ایمپلنت‌های آمریکایی بیندازید متوجه کیفیت همه آن‌ها خواهید شد. ایمپلنت‌های معروفی مانند زیمر بیومت، اینترالاک، بایوهورایزونز، نوبل بیوکر و ..‌. توسط شرکت‌های آمریکایی تولید شده‌اند. هر یک از این ایمپلنت‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و برای افراد خاصی مناسب هستند.

ایمپلنت‌های سوئیسی

حتما تاکنون نام ایمپلنت اشترومن را شنیده‌اید. این ایمپلنت سوئیسی می‌باشد و معمولا برای افرادی که استخوان فک آن‌ها تراکم کافی برای انجام کاشت ندارد، مناسب است. در صورتی که از این ایمپلنت‌ استفاده کنید، کاشت دندان شما با موفقیت بالایی انجام خواهد شد. برند ایده نیز با نیم قرن سابقه در زمینه تولید ایمپلنت دندانی، جزو بهترین مارک‌های ایمپلنت سوئیسی محسوب می‌شود.

ایمپلنت‌های آلمانی

مارک‌های مدینتیکا و بگو جزو معروف‌ترین برندهای ایمپلنت دندان آلمانی هستند. قیمت ایمپلنت‌های مدینتیکا بالاتر از ایمپلنت‌های بگو است؛ چون در برند بگو از اباتمنت‌های زیرکونیوم استفاده می‌شود.

ایمپلنت کره‌ای

ایمپلنت‌های کره‌ای در عین داشتن کیفیت مطلوب، قیمت مناسبی نیز دارند. از بهترین برندهای ایمپلنت این کشور می‌توان به مگاژن، دنتیوم و DIO اشاره کرد. ایمپلنت‌های کره‌ای دنتیوم به دلیل قیمت مناسبی که دارند، پرفروش‌ترین نوع ایمپلنت در ایران هستند. ایمپلنت‌های مگاژن نیز از نظر محبوبیت در رده دوم بعد از اشترومن قرار می‌گیرند و بین بیماران و دندانپزشکان ایرانی طرفداران زیادی دارند.

گرانترین نوع ایمپلنت

در سراسر دنیا برندهای مختلفی وجود دارند که در زمینه ساخت ایمپلنت دندانی مشغول به کار هستند. قیمت هر یک از این محصولات متفاوت می‌باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از آنجایی که شرایط اقتصادی مردم در سراسر دنیا متفاوت است، ایمپلنت‌های گوناگونی نیز با قیمت‌های مختلف در بازار موجود شده است. در ادامه به گران‌ترین نوع ایمپلنت‌ اشاره می‌کنیم:

ایمپلنت زیمر

زیمر یکی از شرکت‌های آمریکایی می‌باشد که فعالیت خود را در سال ۱۹۲۷ آغاز کرد. به دلیل اینکه در این شرکت از تکنولوژی‌های روز دنیا و خلاقیت زیاد در زمینه طراحی و تولید استفاده شده است، ایمپلنت‌های زیمر محبوبیت زیادی پیدا کرده و باعث پیشرفت چشمگیری در صنعت دندانپزشکی شده‌اند. ایمپلنت‌های زیمر کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانند تجربه مناسبی از کاشت دندان برای شما به ارمغان آورند. این ایمپلنت‌ها به عنوان گران‌ترین ایمپلنت‌های سراسر دنیا شناخته می‌شوند.

ایمپلنت اشترومن

اشترومن یک برند سوئیسی است که در سال ۱۹۵۴ مشغول به فعالیت شد. دفتر مرکزی آن در بازل سوئیس واقع شده است. در ساخت ایمپلنت‌های اشترومن از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌شود؛ به همین دلیل این ایمپلنت‌ها در صنعت دندانپزشکی پیشرو هستند. لقبی که برای ایمپلنت اشترومن انتخاب شده است، بهترین ایمپلنت دنیا می‌باشد.

ایمپلنت نوبل بایوکر

ایمپلنت نوبل بایوکر نیز متعلق به آمریکا می‌باشد و فعالیت خود را در سال ۱۹۵۲ شروع کرد. این برند نیز مانند برندهای ذکر شده از کیفیت مناسبی برخورد است و می‌تواند کیفیت درمان شما را افزایش دهد. البته در زمان انتخاب ایمپلنت نوبل بایوکر باید در نظر داشته باشید که نسبت به سایر برندهای موجود در کشور، قیمت بالاتری دارد. علاوه بر این محصولات این برند به ندرت در ایران یافت می‌شوند.

انتخاب بهترین نوع ایمپلنت

در زمانی که نیاز به انتخاب بهترین نوع ایمپلنت داشته باشید باید بدانید که روش های مختلفی برای کاشت دندان وجود دارد دارد از جمله ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت فوری  که بسته مورد نیاز برای شما باید به  بهترین دکتر ایمپلنت در تهران مراجعه کنید.  حتما جهت انتخاب  ایمپلنت دیجیتال در تهران تحقیقات لازمه را انجام دهید تا بهترین مرکز کاشت دندان در تهران را بشناسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار