کد خبر: 1217572
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
رئيس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري 8 سارق جواني که در شرق تهران اقدام به موبايل قاپي مي‌کردند خبر داد.

جوان آنلاین: سردار کارآگاه " علي وليپور گودرزي " رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع موبايل قاپي‌هاي سريالي از شهروندان در سطح معابر تهران، موضوع رسيدگي به پرونده در دستور کار تيمي زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پليس آگاهي قرار گرفت.

به گزارش فارس،رئيس پليس آگاهي پايتخت افزود: با توجه به حساسيت موضوع کارآگاهان تحقيقات ابتدايي را آغاز کردند و در بررسي‌ها متوجه شدند سرقت ها توسط 8 مرد تبهکار صورت گرفته است.

سردار کارآگاه علي وليپور گورزي ادامه داد: کارآگاهان در نخستين گام با بهره‌گيري از شيوه‌هاي کشف نوين جرم و روش‌هاي علمي هويت متهمان را شناسايي کردند و متوجه شدند آنها افرادي سابقه دار و حرفه‌اي هستند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي پس از دريافت اين سرنخ مهم با اقدامات اطلاعاتي، مخفيگاه متهمان را در جنوب و شرق تهران شناسايي و پس از هماهنگي‌هاي لازم با مرجع قضائي آنها را در 2 عمليات منسجم دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ تصريح کرد: متهمان در جريان تحقيقات به 200 فقره سرقت موبايل‌قاپي به عنف ( زورگيري بوسيله سلاح سرد) موبايل قاپي از شهروندان در خيابان‌هاي تهران اعتراف و مالباختگان در مواجه حضوري آنها را به عنوان سارق تلفن‌هاي همراه خود شناسايي کردند.

سردار کارآگاه علي وليپور گورزي با بيان اينکه مالخر اين پرونده نيز دستگير و اموال مسروقه از مخفيگاه وي کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضايي متهمان براي کشف جرائم احتمالي و شناسايي ساير شکات ديگر در اختيار کارآگاهان اداره هجدهم پليس آگاهي قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار