کد خبر: 1185493
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
عبدالکریم میر اسدی

اختصاصی جوان آنلاین: مدار فرایند و چرخه اطلاعات خیلی شبیه گردش چرخه طبیعت است اگر این گردش یک ثانیه وقفه در آن ایجاد شود نظم شب و روز به هم می‌خورد. واقعا اگر بگوییم یک لحظه در مدار و فرایند چرخه اطلاعات و رصد وضعیت کشور وقفه ایجاد شود نظم و امنیت کشور با چالش مواجه می‌شود سخن به گزاف نگفته ایم. جامعه اطلاعاتی کشور دقیقاً بر مدار و هم پای گردش شبانه روز، تمام نقاط کشور، مناطق پیرامونی و مسائل فرامرزی را رصد و پایش می‌کنند.


لقب «سربازان گمنام امام زمان (عج)» را اولین بار حضرت امام خمینی (ره) در چهاردهم اردیبهشت ماه سال شصت و دو (۶۲) برای نیرو‌های اطلاعاتی واحد اطلاعات سپاه بکار بردند و آن زمان وزارت اطلاعات هنوز شکل نگرفته بود و جامعه اطلاعاتی کشور متشکل از واحد اطلاعات سپاه، رکن دو ارتش و دفتر اطلاعات و تحقیقات نخست‌وزیری بودند.

حضرت امام (ره) بعد از دستگیری عوامل حزب توده توسط نیرو‌های اطلاعات سپاه پاسداران، در پیامی خطاب به آنان فرمودند: «سربازان گمنام ما در تمام جبهه‌ها و پشت جبهه‌ها که شب و روز جوانی و هستی خود را برای اسلام و مکتب الهی فدا می‌کنند و نام و نشانی نمی‌خواهند و ندارند، چه بسا که به سبب ضرورت تشکیلاتی، همسران و مادران و نزدیکان آنان ندانند که اینان چه حماسه‌ها می‌آفرینند و چه ارزش‌ها برای انقلابْ خلق می‌کنند... جوانان ارجمند و عزیز ما در جبهه‌های داخلی از عمق جنگل‌های وسیع تا بیغوله‌ها و پناهگاه‌های بزرگ منحرفان غافل از خدا، از دمکرات و کومله تا منافقین و فدایی خلق و حزب خلق به اصطلاح مسلمان تا حزب توده و سایر گروهک‌های کوچک و بزرگ را با فداکاری‌ها و خداطلبی‌ها آنچنان قلع و قمع کردند که دنیا را با همه دشمنی‌ها که دارند به اعجاب و تحیّر در آوردند» (صحیفه امام (ره) جلد ۱۷ ص ۴۲۱)


بی تردید زندگی کردن با سربازی گمنام که همه هست و نیست خود را وقف پاسداری از دین، مکتب، امنیت مردم و کشورش کرده است تفکری عاشورایی و صبری زینبی می‌طلبد.


طی چند ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) کاری کردند کارستان، و چه ساده و بی تفاوت رسانه‌ها از کنار مجاهدت‌های بی نظیر و خاموش این عزیزان گمنام گذشتند. انهدام ده‌ها تیم تروریستی، کشف صد‌ها محموله بمب و هزاران قبضه سلاح و مهمات، کشف عوامل نفوذی رژیم صهیونیستی در صنایع موشکی وزارت دفاع، هلاکت و دستگیری ده‌ها نفر از عوامل تروریستی، کشف و خنثی سازی تیم ترور افرادی نظیر، امجد امینی که با هدف کشته سازی و ایجاد بحران در کشور طراحی شده بود، تنها گوشه کوچکی از رشادت‌ها و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است که می‌توان آن را رسانه‌ای کرد و بی تردید حجم زیاد و گسترده‌ای از زحمات و مجاهدت‌های این عزیزان را نمی‌توان رسانه‌ای کرد. فقط سازمان‌های جاسوسی «موساد» «سیا» و «ام آی سیکس» می‌دانند که سربازان گمنام امام زمان (عج) و فرزندان ملت ایران چه ضربه‌ای به پیکره شبکه‌های اطلاعاتی آنان وارد کرده اند. این اقتدار و اشراف اطلاعاتی فقط برای صهیونیست‌ها قابل درک است، زمانی که عوامل موساد در خواب عمیق به دستانشان دستبند می‌خورد و وقتی از خواب بیدار می‌شوند خود را در اسارت سربازان گمنام امام زمان (عج) می‌بینند.


شکار تروریست جانی عبدالمالک ریگی در آسمان، شکار روح الله زم در کمال ناباوری دستگاه اطلاعاتی غربی پشتیبان وی، شکارحبیب فرج‌الله چعب، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک الاحوازیه، شکار جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر و صد‌ها نمونه از این شاهکار‌های اطلاعاتی حاصل مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنامی است که برای امنیت ما مردم، دل به دریای خطر سپرده اند تا در کمال آرامش زندگی کنیم. بی تردید اجر و پاداش فرزندان این مرز و بوم در نزد خداوند و حضرت بقیه الله الاعظم (عج) محفوظ است و زبان ما الکن و قلم ما ناتوان است از اینکه بخواهیم ثانیه‌ای از جهاد خاموش این عزیزان را بیان و یا به تصویر بکشیم.


در پایان جای دارد یک دست مریزاد جانانه به جامعه اطلاعاتی کشورمان بگوییم و از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، نیرو‌های جان برکف فراجا، ارتش سرافراز جمهوری اسلامی و سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و همه نیرو‌های مسلح کشورمان که با ضربات پی در پی به تیم‌های تروریستی که با نقشه و برنامه ریزی قبلی قصد داشتند در سالگرد اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بار دیگر کشور را با آشوب مواجه سازند تشکر و قدر دانی نماییم و خطاب به این عزیزان می‌گوییم، ملت ایران قدردان زحمات فرزندان رشید خود هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار