کد خبر: 1165941
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
معاون هماهنگ کننده سپاه:

انقلاب اسلامی با قدرت و شدت در حال پیشرفت است و امریکا و اسرائیل با شیب تند در حال سقوط هستند.
به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه در نهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید واحد‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی در مشهد افزود: دشمن در حالی که در عرصه‌های مختلف شکست خورده است تمام قدرت خود را برای قلب واقعیت‌ها به کار گرفته است. امریکا با چین و روسیه هم رو در رو است، اما به تعداد انگشتان دست هم به زبان چینی و روسی رسانه‌ها را علیه افکار این دو کشور به کار نگرفته است، اما بیش از ۳۰۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی و هزاران سایت اینترنتی را علیه افکار مردم کشور ما به کار گرفته است.
نقدی با بیان اینکه تحلیل اشتباه سران مختلف کشور‌های غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آن‌ها بود اضافه کرد: اگر جای مسئولان اروپا و امریکا بودم پژوهشکده‌هایی را که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند با بولدوزر صاف می‌کردم. معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت مذهبی ما را با بی حیایی و رواج بی عفتی نمی‌توان علیه نظام بسیج کرد و تاریخ می‌گوید مذهب در برابر لامذهبی شکست نخورده است. نقدی افزود: حوادث پارسال، هجمه سنگین و یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه کشور ما بود، اما ملت نلغزید و دنبال آن‌ها نرفت.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: در مقابل تصویرسازی‌های دشمن باید تصویر‌سازی درست انجام دهیم و واقعیت‌ها را تبیین کنیم.
هم اکنون در قدرت دفاعی حرف برتر را می‌زنیم و هر دو یا سه هفته، یک پدیده جدید در نیرو‌های مسلح به ثمر می‌رسد. معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: امریکا و اسرائیل گرفتار شکاف‌های عمیق سیاسی، اجتماعی و ناتوان در از بین بردن آسیب‌های داخلی خود هستند. وی اضافه کرد: رخداد‌های پارسال، پایه‌ای برای نزدیکی کشور‌های مختلف به ایران اسلامی و واگرایی آن‌ها از امریکا شد و آن‌ها دیدند چند ماه ایجاد اغتشاش و جنگ ترکیبی هیچ نتیجه‌ای نداد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار