کد خبر: 1165904
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
حجت‌الاسلام طائب:

شکست هژمونی امریکا و خارج شدن غرب آسیا از اولویت نخست امریکا باعث فرصت‌سازی و تولید بیشتر قدرت انقلاب اسلامی در صحنه بین‌المللی شده است.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حسین طائب عصر پنج‌شنبه در نهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج استادان واحد‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در مشهد افزود: دوست و دشمن فهمیدند که نیازمند تعامل با انقلاب اسلامی هستند و حتی امریکا هم از طریق عراق، قطر و عمان پیام داد که دنبال براندازی نیست.
وی با بیان اینکه شکست جبهه غرب در بی‌ثباتی ایران منجر به اعتراف آن‌ها به عدم‌امکان براندازی جمهوری اسلامی و همگرایی کشور‌های منطقه با ایران شده است، ادامه داد: اسرائیل تعامل کشور‌های منطقه با ایران را می‌بیند و به دنبال این است که خط تهدید را از جنوب ایران به شمال کشور منتقل کند. مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: واگرایی در جبهه غرب و همگرایی در جبهه شرق بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. حجت‌الاسلام طائب با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین بر ضعیف شدن امریکا و بحران اقتدار و اعتماد امریکا و نیز همچنین چالش‌های داخلی این کشور گفت: شکست هژمونی امریکا و خارج شدن غرب آسیا از اولویت نخست امریکا باعث فرصت‌سازی و تولید بیشتر قدرت انقلاب اسلامی در صحنه بین‌المللی شده است.
حجت‌الاسلام طائب با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد یک اغتشاش فراگیر قبل از برگزاری انتخابات آتی گفت: دشمنان در بخش‌های مختلف افرادی را در داخل کشور با ایجاد شبکه‌سازی برای رسیدن به مقاصد خود به کار گرفته بودند، اما با دستگیری آن‌ها شبکه‌های ایجاد شده متلاشی شد. از جمله افرادی را به کار گرفته بودند تا در ساخت بازی‌های کامپیوتری در قالب بازی‌های بومی، خشونت خانگی و خشونت اجتماعی و بی‌بندوباری را ترویج کنند یا در قالب شبکه جهانی جوانان به دنبال یارگیری برای خود بودند یا در بخش زنان در چهار استان سرمایه‌گذاری کرده بودند تا اهداف مورد نظر آن‌ها را پیاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار