کد خبر: 974981
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
سردار رحیمی:
رئیس پلیس پایتخت در سخنانی در جمع کارکنان پلیس پیشگیری بیان داشت: نظم و امنیت جامعه، متاثر از انضباط و تلاش نیروی انتظامی به ویژه کلانتری‌ها است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی در بازدید از پلیس پیشگیری در سخنانی با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری از جمله پلیس‌های فعال و ویژه مجموعه نیروی انتظامی تهران بزرگ می‌باشد، بیان داشت: تلاش کنید مشکل گشای مردم و دادخواه مظلومان و ستمدیدگان باشید.

وی با اشاره به اینکه حالا که مشکلات و مسائل مردم با دستان شما حل و فصل می‌شود و با تلاش شما، گره از مشکلات آنان باز می‌شود فرصت مغتنمی است که باید با خدمتی صادقانه و مضاعف قدردان آن باشید، عنوان داشت: با قدرت جلوی کسانی که حق مردم را ضایع می‌کنند بایستید و از حقوق مظلومان و ستمدیدگان دفاع کنید و جامعه را از لوث وجود مجرمان و متخلفان و کسانی که به حقوق مردم تعرض می‌کنند پاک کنید.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه سنگ صبور مردم باشید، بیان داشت: تلاش کنید که از لحظه لحظه وقتتان در مسیر خدمت به مردم و حل و فصل مشکلات آنان استفاده نمایید و بدانید که حل مشکلات دیگران بزرگترین باقیات الصالحات است.

سردار رحیمی با تاکید براینکه کلانتری‌ها باید الگوی نظم و انضباط باشند و هیچ گونه بی نظمی در این حوزه پذیرفته نیست، بیان داشت: هرچه کلانتری‌های ما بیشتر پایبند نظم انضباط باشند به همان اندازه خدمت رسانی به مردم بیشتر و بهتر و مفید‌تر خواهد بود از این رو توجه به این مهم حیاتی و کاربردی است.

این مقام انتظامی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به ورزش و حفظ آمادگی جسمانی و همچنین حضور گسترده و مستمر برنامه‌های مذهبی از جمله نماز‌های جماعت، بیان داشت: توجه به مسائل اعتقادی و رعایت نظم و انضباط دو رکن رکین در نیروی انتظامی هستند که باید مورد مداقه و توجه باشند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار