کد خبر: 731546
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
پرونده پسر جواني كه متهم است بعد از قتل دختر مورد علاقه‌اش جسد وي را در چمدان پنهان كرده بود، در دادگاه كيفري يك استان تهران بررسي مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، اين پرونده از دو سال قبل و همزمان با ناپديد شدن ناگهاني دختري به نام مهتاب به جريان افتاد. خانواده اين دختر به پليس گفتند كه مهتاب براي رفتن به مطب پزشك، خانه را ترك كرده است.
بررسي‌هاي پليس نشان داد كه مهتاب در مطب حاضر شده بود اما به دليل شلوغي آنجا را ترك كرده بود. بررسي تماس‌هاي دختر 20 ساله نشان داد كه او بعد از خارج شدن از مطب با پسري به نام علي ملاقات كرده است. پسر 18 ساله وقتي تحقيق شد گفت از ماجراي ناپديد شدن مهتاب خبر ندارد. او گفت قبول دارم كه مهتاب را مي‌شناسم اما نمي‌دانم كه چه اتفاقي برايش افتاده است. بعد از آن كارآگاهان راهي محل زندگي علي شدند و در بررسي اتاق اين پسر قطره‌هاي خون كشف كردند. علي وقتي در اين باره تحقيق شد، گفت قرار بود كه با مهتاب ازدواج كنم.
 روز حادثه به خانه ما آمد. هنگام رفتن كنترلش را از دست داد و سرش به ديوار برخورد كرد و فوت شد. من هم جسد را داخل نايلون گذاشته و كنار خيابان رها كردم. پسر جوان اما در بررسي‌هاي بعد حرف‌هايش را تغيير داد و گفت مدتي قبل كه همراه خانواده‌ام براي سفر تفريحي به آنتاليا رفته بودم با مهتاب كه همراه خانواده‌اش به سفر آمده بود، آشنا شدم. وقتي به ايران آمديم هم با او تماس مي‌گرفتم و تلفني حرف مي‌زدم. بعد هم از او خواستگاري كردم. روز حادثه هم به خانه‌مان آمده بود تا درباره خواستگاري‌ام حرف بزنيم. من اما نمي‌خواستم به رابطه‌ام ادامه بدهم به خاطر همين وقتي حرف دلم را زدم، عصباني شد.
 بعد مشاجره كرديم. من كنترل خودم را از دست دادم و سرش را به لبه تخت كوبيدم. بعد با ميله بارفيكس چند ضربه زدم كه فوت شد. بعد جسد را داخل چمدان گذاشتم و از خانه خارج كردم. با كامل شدن تحقيقات قاضي احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل او را به اتهام قتل مجرم شناخت و كيفرخواست پرونده از سوي قاضي آرش سيفي، داديار اظهار نظر صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري شماره يك استان تهران ارجاع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار