کد خبر: 1239895
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
‌عمو و برادرزاده به قتل اعتراف کردند
اسفندماه سال قبل اعضای خانواده مردی به نام پیمان گم شدن او را به پلیس کرمانشاه گزارش دادند. آن‌ها گفتندکه پیمان طلافروش سیار است و برای خرید و فروش طلا به تهران هم رفت و آمد دارد.
 جلال ستوده

عمو و برادرزاده که متهم هستند پس از قتل طلافروش سیار برای خانواده‌اش پیامک ارسال می‌کردند، بازداشت شدند و به جرمشان اعتراف کردند. 
اسفندماه سال قبل اعضای خانواده مردی به نام پیمان گم شدن او را به پلیس کرمانشاه گزارش دادند. آن‌ها گفتندکه پیمان طلافروش سیار است و برای خرید و فروش طلا به تهران هم رفت و آمد دارد. او آخرین بار برای کار از خانه بیرون رفته بود و بعد از آن چند پیامک برایمان ارسال کرد، اما دیگر به تماس‌ها جواب نداده بود. او در پیامک‌هایش نوشته بود که برای تفریح به شمال رفته و پس از آن هم می‌خواهد از کشور خارج شود! هرچه با پیمان تماس گرفتیم دیگر جواب نداد و بعد هم گوشی تلفن همراهش خاموش شد.
 وقتی تحقیقات پلیس نشان داد پیمان آخرین بار در محل کار یکی از دوستانش در تهران دیده شده است خانواده او مورد تحقیق قرار گرفتند. آنها گفتند که پیمان از چهار سال قبل با مرد بازاری در تهران اختلاف‌حساب داشت، به طوری که مقداری طلا به فرزین فروخته بود، اما دوستش حاضر نمی‌شد پول طلا‌ها را پرداخت کند. از آنجا که پیمان آخرین بار در تهران دیده شده بود، پرونده در دادسرای امور جنایی تهران مطرح شد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در این باره تحقیق کردند. 
تحقیقات پلیس با بررسی پیامک‌های ارسال شده نشان داد پیامک‌ها توسط زن و مردی که از بستگان فرزین هستند، ارسال شده است. بنابراین زن و مرد جوان تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند. آن‌ها در جریان بازجویی‌ها گفتند که از گم شدن پیمان خبر ندارند و به درخواست فرزین و عمویش نادر پیامک‌ها را ارسال کرده‌اند. 
بعد از به دست آمدن این اطلاعات، نادر و فرزین به عنوان دو مظنون اصلی تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند. آن‌ها در بازجویی‌ها گفتند که از ماجرای گم شدن پیمان خبر ندارند، اما در تحقیقات فنی به قتل اعتراف کردند. 
فرزین در بازجویی‌ها گفت: چند سال قبل مقداری طلا از پیمان خریدیم. مدتی که گذشت تماس گرفت و خواست پولش را بدهم، اما من پولی نداشتم که به او بدهم. پیمان می‌خواست پول طلا را به نرخ روز بدهم، به همین خاطر اختلاف ما بالا گرفت تا اینکه موضوع را با عمویم نادر درمیان گذاشتم که او پیشنهاد قتل پیمان را مطرح کرد. برای این کار پیمان را به انباری در محوطه بازار دعوت کردیم. وقتی وارد شد او را با نوشیدنی مسموم و بیهوش کردیم و بعد از آن پیمان را در همان حالت خفه کردیم. جسد را داخل کارتن یخچال گذاشتیم و با گاری به خانه خرابه‌ای حوالی چهارراه سیروس بردیم و دفن کردیم. بعد از ارتکاب قتل، تلفن همراه پیمان را به سیما و مهران که از بستگانم بودند، دادم و خواستم به صورت پیامکی با خانواده‌اش در تماس باشند که سرانجام بازداشت شدیم. 
بعد از اعتراف دو متهم به ارتکاب جنایت، کاراگاهان راهی محل دفن جسد شدند و جسد مرد طلافروش را کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند. تحقیقات از چهار متهم بازداشت شده در اداره دهم پلیس آگاهی جریان دارد. 

 

برچسب ها: طلافروش ، قتل ، سرقت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار