کد خبر: 1239838
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: زورگیری از پیرزن اردبیلی با سرعت پیگیری و توسط پلیس عوامل دخیل در این زورگیری شناسایی شدند.

جوان آنلاین: جلال آفاقی اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپی از زورگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات اردبیل، با هماهنگی پلیس عملیات شناسایی عوامل این زورگیری انجام شد تا در کوتاهترین زمان شاهد ارجاع پرونده به مراجع قضایی بودیم.

به گزارش تسنیم، وی تصریح کرد: استان اردبیل جز استان‌های امن کشور است و کمترین موارد جرایم خشن به ویژه زورگیری را در این استان شاهد هستیم که قطعا بدون کوتاهی و مماشات با عوامل مسبب آن برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا اردبیل به میدان تاخت و تاز اراذل و اوباش و افراد زورگیر با قمه و قداره تبدیل شود که سعی ما بر امنیت کامل مردم به ویژه زنان و کودکان است.

آفاقی افزود: به هیچ وجه عمل زورگیران در یکی از محلات اردبیل که اقدام به سرقت گردنبند از یک پیرزن کرده بودند، قابل مماشات نیست و مجموعه قضایی استان به همراه نیرو‌های انتظامی و امنیتی وارد عمل شده و در کوتاهترین زمان ۲ نفر از اراذل و اوباش شناسایی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برخورد قاطع و جدی با ناامن‌کنندگان فضای عمومی انجام شود و به هیچ وجه در این زمینه با کسی تعارف نکرده و مماشاتی نخواهیم داشت.

انتشار گسترده ویدئوی مربوطه در فضای مجازی موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار