کد خبر: 1239803
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
صحت گفت: فیلم «صبحانه با زرافه‌ها» قرار است شهریور یا مهر اکران شود و امیدوارم مردم از فیلم خوششان بیاید.

جوان آنلاین: سروش صحت، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون با حضور در برنامه فوتبال ۳۶۰، توضیحاتی درباره فعالیت‌های اخیرش داد.

کارگردان سریال «پژمان» در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کرد روزی پژمان جمشیدی چنین بازیگر مطرح و سرشناسی شود گفت: نه فکرش را نمی‌کردم، چون تا قبل از آن نمی‌دانستم پژمان تا چه اندازه باهوش است. پژمان یکی از بهترین باهوش‌ترین آدم‌هایی است که تا به حال در زندگی‌ام دیده‌ام. او بااستعداد و حواس جمع است و دید خوبی در صحنه دارد.

صحت درباره اینکه از میان نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری کدام را بیشتر دوست دارد، گفت: من کارگردانی و نویسندگی را بیشتر دوست دارم و در کارهایم کتاب‌باز را با فاصله بیشتر از بقیه کارهایم دوست دارم.

صحت با اعلام این خبر که به زودی برنامه‌ای مشابه کتاب باز را در شبکه نمایش خانگی می‌سازم گفت: امیدوارم این برنامه را با حضور مجتبی شکوری بسازم. آقای شکوری الان برای یکسری مسائل شخصی، کاری و تحصیلی در خارج از کشور حضور دارد و شاید در این برنامه اخیر حضور نداشته باشد. البته این غیبت دائمی نیست و شاید در اواسط یا اواخر برنامه به جمع‌مان اضافه شود.

کارگردان «جهان با من برقص» درباره اینکه آیا احتمال ساختن ادامه سریال «لیسانسه‌ها» وجود دارد گفت: فکر نکنم ادامه‌اش ساخته شود و احتمال انجام چنین کاری خیلی بعید است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار