کد خبر: 1239653
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
پسربچه ۹ ساله که امیرحمزه فولادی نام دارد و اهل روستای «توک» شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان است از یک هفته قبل ناپدید شده‌است. براساس گزارش‌های منتشر‌شده امیرحمزه بعد از تعطیلی مدرسه همراه یکی از دوستانش راهی یکی از روستا‌های اطراف که در دل کوه قرار دارد، می‌شوند

جوان آنلاین: با گذشت شش روز از گم‌شدن پسربچه ۹ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان نیکشهر تلاش‌ها برای یافتن وی ناکام مانده‌است. 
پسربچه ۹ ساله که امیرحمزه فولادی نام دارد و اهل روستای «توک» شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان است از یک هفته قبل ناپدید شده‌است. براساس گزارش‌های منتشر‌شده امیرحمزه بعد از تعطیلی مدرسه همراه یکی از دوستانش راهی یکی از روستا‌های اطراف که در دل کوه قرار دارد، می‌شوند. کودک همراه امیرحمزه گفته‌است که او بین راه خسته شد و برای استراحت نشست، اما او به مسیرش ادامه داد و دیگر او را ندیده‌است. 
با انتشار خبر گم‌شدن کودک، تلاش‌های مردم محلی برای یافتن کودک به جریان افتاد. کدخدا نورمحمد فولادی از معتمدان منطقه آهوران با اشاره به گرمای بالای ۵۰ درجه منطقه گفت: بعد از گذشت چند روز نیرو‌های هلال احمر برای جست‌وجو به این منطقه اعزام شدند و در حال تلاش هستند، ولی هیچ امکاناتی همچون سگ‌های زنده‌یاب یا بالگرد نداشته‌اند و تمام اقدامات بی‌نتیجه بوده‌است و همچنان اثری از امیر‌حمزه خردسال نیست. 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر نیز از بی‌نتیجه ماندن جست‌وجو‌ها خبر داد. سید اکبر علوی افزود: پس از تأیید پاسگاه کهیری مبنی بر مفقود شدن امیر حمزه فولادی در ارتفاعات کوه‌های آهوران، بلافاصله تیم جست‌وجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر به منطقه اعزام شده‌است. 
وی با اشاره به اینکه علاوه بر تیم‌های جست‌وجوی هلال احمر شهرستان‌های نیکشهر و سرباز، دو گروه داوطلب پهپادی و ده‌ها تیم محلی به مدت شش روز منطقه را مورد بررسی قرار دادند که، اما تلاش‌ها تا‌کنون بی‌نتیجه مانده‌است. 
بخشدار آهوران نیکشهر نیز به ایسنا گفت: با پیگیری نماینده حوزه انتخابیه چابهار و استاندار سیستان و بلوچستان از استان‌های همجوار درخواست بالگرد شده که به دلیل شرایط نامساعد جوی اعزام بالگرد به روز‌های آینده موکول شده‌است. ابابکر نیک‌نژاد افزود: کوهستانی‌بودن منطقه، گرمای هوا و صعب‌العبور بودن منطقه، اگر چه جست‌وجو را برای تیم‌های امداد و نجات سخت کرده‌است، اما جست‌وجو برای یافتن این کودک همچنان با دل و جان از طریق بیش از ۱۰۰ نفر از نیرو‌های امدادی و مردم محلی ادامه دارد.

برچسب ها: نیکشهر ، سیستان ، گمشده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار