کد خبر: 1239446
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
مسعود پزشکیان:
رئیس‌جمهور منتخب در پیامی خطاب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بر تداوم حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود و همچنین آزادی قدس شریف تاکید کرد.

جوان آنلاین: مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ضمن قدردانی از پیام تبریک رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بر تداوم حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود و همچنین آزادی قدس شریف تاکید کرد.

به گزارش فارس، متن پیام رئیس جمهور منتخب به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ـ حماس به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیمجناب آقای اسماعیل هنیهرئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ـ حماسالسلام علیکم و رحمه الله برکاتهاز پیام تبریک محبت‌آمیز جنابعالی به مناسبت انتخاب اینجانب به ریاست جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می‌کنم.

جمهوری اسلامی ایران با پایبندی به اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی و در چارچوب آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری دام ظله العالی حمایت از ملت فلسطین و مبارزات آن در برابر اشغالگری و آپارتاید رژیم صهیونیستی را وظیفه انسانی و اسلامی خود دانسته و به حمایت همه‌جانبه خویش از ملت مظلوم فلسطین تا تحقق کلیه آرمان‌ها و حقوق خود و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داد.

اطمینان دارم در سایه ایستادگی تاریخی ملت مقاوم فلسطین و غزه مظلوم و مقتدر و مجاهدت قهرمانانه رزمندگان مقاومت فلسطین در جنگ جاری، پیروزی و نصرت الهی نصیب فلسطین عزیز خواهد شد.

از خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی و سرافرازی برای مردم فلسطین عزت و آزادی برای مجاهدین قهرمان مقاومت نصرت الهی و برای شهدای گرانقدر فلسطین رحمت واسعه الهی مسئلت دارم. مسعود پزشکیان»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار