کد خبر: 1239430
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان :
درمانگاه فعلی شهرستان علی آباد کتول که مساحتی حدود 700 متر دارد به پلی کلینیک تخصصی با زیربنایی حدود 3هزار و 700 متر مربع با اعتبار170 میلیارد تومان تبدیل خواهد شد.
به گزارش جوان آنلاین : رمضان زینلی مدیر درمان استان گلستان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی، خطاب به بیمه شدگان استان گفت: از پیگیری تمام وعده های داده شده اطمینان داشته باشید و این حقیر و همکاران مجموعه درمان که خادمان شما در عرصه حفظ و ارتقاء سلامت هستیم، بی وقفه در پی تحقق پروژه ها بوده و لحظه ای درنگ نخواهیم نمود.
 
زینلی با اشاره به نمونه هایی از وعده های محقق شده، مانند : افزایش یکصد تخت بستری در استان، خرید یک دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، پیشرفت فیزیکی قابل توجه پلی کلینیک تخصصی علی آباد کتول اشاره کرد و افزود: علاوه بر اینکه با به ثمر رسیدن پروژه های استان از نظر تعداد مراکز سرپایی دوبرابر خواهد شد، بلکه از نظر متراژ و زیربنا نیز تحول بزرگی در استان خواهیم داشت، بعنوان مثال درمانگاه فعلی شهرستان علی آباد کتول که مساحتی حدود 700 متر دارد به پلی کلینیک تخصصی با زیربنایی حدود 3هزار و 700 متر مربع تبدیل خواهد شد.
 
وی اعتبار پلی کلینیک مذکور را 170 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: در شهرهای گنبدکاووس، رامیان، مینودشت، آق قلا و گرگان نیز طرحهای مشابهی در دست پیگیری و اجراست که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
 
 
برچسب ها: اعتبار ، درمانگاه ، افتتاح
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر