کد خبر: 1239394
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه سیطره دشمنان بر ملت‌های مسلمان امروز ناممکن است گفت: ما یک جغرافیای اعتقادی داریم و یک جغرافیای سرزمینی و رسمی. عمل ما در میدان بر اساس جغرافیای اعتقادی ما است. 
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز گذشته در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد تأسیس قرارگاه رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یادواره شهدای این قرارگاه، با شعار «قرارگاه رمضان ۴۰ سال مجاهدت» گفت: قرارگاه رمضان از استثنایی‌ترین قرارگاه‌های جنگ بود؛ چراکه هسته اولیه حضور یک مقاومت مشترک بین دو ملت در دو سرزمین، اما برای یک هدف شکل گرفته است. برای سپاه این قرارگاه از مهم‌ترین ارکان جنگ و سپاه به حساب می‌آمد و به همین دلیل است که شما در آن چهره‌های بی‌نظیری مثل اسماعیل دقایقی را می‌بینید. 
در هم آمیخته شدن خون‌های شهید ابومهدی المهندس و شهید سلیمانی در یک مقطع و یک سرزمین نشان‌دهنده این حقیقت است که اسلام برای حمایت از مسلمانان مرز نمی‌شناسد. این مرز‌های جغرافیایی که در کشور‌ها وجود دارد در اسلام تفکیک کننده نیست و آرزو‌ها را از هم جدا نمی‌کند. قرارگاه رمضان افتخار اولیه‌ای بود برای بیان این حقیقت. این قرارگاه تجلیل واقعی امت واحده بود در جهاد اسلامی. سعادت مسلمانان از میدان جهاد و مسیر شهادت عبور می‌کند. مستکبران نمی‌توانند شعائر اسلام و باز کردن غل و زنجیر اسارت از دست و پای مسلمانان را تحمل کنند. 
بنابراین هر جا که اسلام حلول کند، آن‌ها شمشیر می‌کشند و می‌ایستند و متحد می‌شوند و حتی دشمنان قدیمی هم به میان می‌آیند و متحد می‌شوند. ده‌ها سال است که جهان اسلام میدان تاخت و تاز بیگانگان و خصوصاً غربی‌ها است. آن‌ها هر روز در اتاق‌های فکرشان طراحی می‌کنند تا مسلمانان را به اسارت بگیرند. ایران پناهگاه آن‌ها است. ما یک جغرافیای اعتقادی داریم و یک جغرافیای سرزمینی و رسمی. عمل ما در میدان بر اساس جغرافیای اعتقادی ما است. وی تصریح کرد: امروز این واقعیت را می‌بینیم که مسلمانان صاحب قدرت شده‌اند. آن‌ها تن به شمشیر می‌دهند و سینه‌هایشان ستبر است تا مورد عزت ملت‌های مسلمان باشند. ما نه ظالمیم و نه ظلم را می‌پذیریم و این دستور قرآن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار