کد خبر: 1239185
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر با تکرار ادعاهای کشورش درباره برنامه هسته ای ایران و نفوذ تهران در منطقه ادعا کرد که واشنگتن به عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای متعهد بوده است.

 جوان آنلاین: خبرنگاری در نشست سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با توجه به اظهارات برخی منتقدان درباره سیاست دوگانه دولت جو بایدن در مقابل ایران پرسید، در صورتی که بایدن بار دیگر در انتخابات پیروز شود آیا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مذاکرات با ایران از سر گرفته شود؟

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ گفت: همه می‌توانند نظر خود را بدهند اما ما با این نظرها مخالفیم. اگر به سیاست کلی آمریکا در مقابل ایران نگاه کنید، ما به وضوح، متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای بوده ایم‌.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما با شرکا و متحدان خود در سراسر جهان همکاری کرده‌ایم تا از دستیابی به این هدف اطمینان یابیم.

او در عین حال گفت: ما همچنین بیش از ۶۰۰ تحریم را علیه ایران و نهادهای مرتبط با آن وضع کرده‌ایم تا با اقدامات مخرب ایران مقابله کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه امریکا ادامه داد: ما همچنین با شرکای منطقه خود همکاری کرده ایم تا از طریق دیپلماتیک از نفوذ ایران در منطقه جلوگیری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار