کد خبر: 1238861
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
یک نشریه آمریکایی تکنیک‌های جدیدی از کارکنان کاخ سفید برای پنهان کردن ضعف و بیماری جو بایدن افشا کرده است.

جوان آنلاین: یک نشریه آمریکایی گزارش داده گروهی از کارکنان کاخ سفید اقدام به تهیه اسناد کوتاهی حاوی مطالب نوشتاری و عکس برای «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا کرده‌اند که برخی از آن‌ها شامل عکس‌هایی از مسیر دقیق حرکت او به سمت تریبون است.

به گزارش تسنیم، پایگاه آکسیوس با گزارش این خبر نوشت بعد از نخستین مناظره بایدن با ترامپ در روز ۲۷ ژوئیه برخی از دموکرات‌های نزدیک به رئیس‌جمهور آمریکا این سوال را می‌پرسند که آیا هدف اقدامات دقیق و جزئی کارکنان تیم او پنهان کردن محدودیت‌های رئیس‌جمهور ۸۱ ساله است.

یکی از افرادی که طی ۱۸ ماه گذشته جزو کارکنان یکی از مراسم‌های بایدن بوده گفت: «من به عنوان یکی از کارکنان یک جلسه ساده درآمدزایی در محل اقامت بایدن بودم، اما آن‌ها طوری با آن جلسه برخورد می‌کردند که گویی قرار است نشست ناتو برگزار شود».

قبل از برگزاری یک جلسه با حضور رئیس‌جمهور کاخ سفید برای کارکنان سندی ارسال کرده و آماده کردن مطالب برای رئیس‌جمهور را شبیه‌سازی می‌کند. یکی از قالب‌هایی که یک کپی از آن در اختیار آکسیوس قرار گرفت قالبی کوتاه و ساده است که روی آن تصویری بزرگ از فضای محل برگزاری مناسب درج شده و روی آن با حروف بزرگ نوشته شده است: «منظره از تریبون» و «منظره از نگاه مخاطب».

رئیس جمهور ایالات متحده بیش از یک بار پس از سخنرانی خود روی صحنه گم شده است. کاخ سفید اعلام کرد که او از زوال عقل، بیماری آلزایمر یا موارد مشابه رنج نمی‌برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار