کد خبر: 1238599
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
بر اساس مصوبه دولت در خرداد ۱۴۰۲، مقرر شد هر سال از نیمه آذر تا نیمه اسفند، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۱۰ درصد صرفه‌جویی کند، شامل تخفیف و پاداش صرفه‌جویی شود.

جوان آنلاین: جواد اوجی، وزیر نفت، هفته گذشته از بهره‌مندی بیش از ۱۷ میلیون مشترک از پاداش صرفه‌جویی گاز خبر داد که معادل ۶۰ درصد کل مشترکان گاز کشور (حدود ۲۵ میلیون) است.

به گزارش مهر، طبق توضیحات او، وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران پرداخت ٣ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به ۱۷ میلیون مشترک گاز کشور را از هفته گذشته آغاز کردند.

اما این دسته از مشترکان چطور از این پاداش بهره‌مند شدند؟ بر اساس مصوبه دولت در خرداد ۱۴۰۲، مقرر شد هر سال از نیمه آذر تا نیمه اسفند، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از ۱۰ درصد صرفه‌جویی کند، شامل تخفیف و پاداش صرفه‌جویی شود.

ازاین‌رو، بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک همسو با اجرای این مصوبه، زمستان پارسال با وجود سرمای قابل توجه به‌ویژه در ماه‌های بهمن و اسفند، از این تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شدند.

در این مدت بیش از ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب گاز معادل ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی شد که مشترکان از هفته گذشته در قبض‌های خود، این پاداش را مشاهده می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار