کد خبر: 1238322
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
سران کشورهای عمان، کویت، امارات و بحرین در پیام های جداگانه، پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

جوان آنلاین: «هیثم بن طارق» سلطان عمان برای «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک فرستاد.

«شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح» نیز در پیام تبریک خود به رئیس جمهوری منتخب ایران، برای جمهوری اسلامی ایران رشد و شکوفایی روزافزون و برای رئیس جمهوری جدید، توفیق و صحت و عافیت آرزو کرد.

«شیخ محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات نیز به پزشکیان به مناسب پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و برای وی در خدمت به کشورش و برآورده کردن خواسته ها و انتظارات مردم خود، آرزوی توفیق کرد و گفت که چشم انتظار همکاری با پزشکیان در راستای خیر و خوبی برای دو کشور و دو ملت است.

«حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین نیز در پیامی به پزشکیان رئیس جمهوری منتخب برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

پیش از این نیز پادشاه و ولیعهد عربستان، امیر قطر، روسای جمهوری عراق و سوریه و رهبر جریان حکمت ملی عراق این پیروزی را به پزشکیان تبریک گفتند.

مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

به گفته سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مجموع آرای اخذ شده در کل شعب داخل و خارج از کشور ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ است که بر این اساس، تعداد آرای مسعود پزشکیان ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ و ‏تعدادی آرای سعید جلیلی ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ است.

برچسب ها: پزشکیان ، عمان ، بحرین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار