کد خبر: 1238075
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
رهبر جنبش انصارالله یمن نسبت به بی توجهی کشور‌های عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه هشدار داد.

جوان آنلاین: عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنان امروز خود تاکید کرد: بی توجهی به تجاوز علیه نوار غزه خطرناک‌ترین مسأله‌ای است که صهیونیست‌ها در قبال کشور‌های عربی به آن دل خوش کرده‌اند.

به گزارش آنا، وی افزود: تحولات فلسطین چیزی نیست که انسان بتواند بی توجهی خود را نسبت به آن توجیه کند. در این منطقه نسل کشی در جریان است و رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی به هیچ قانونی نمی‌دهد.

الحوثی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی به جنایات وحشیانه خود افتخار می‌کند؛ این در حالی است که نظام‌های عربی نسبت به این جنایات بی توجه هستند.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: این نظام‌های عربی، حزب الله لبنان را یک تشکیلات تروریستی توصیف می‌کنند، اما دشمن صهیونیستی را با وجود این همه جنایت، در هیچ لیست تروریستی قرار نداده‌اند. هر کسی که جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را دنبال می‌کند متوجه می‌شود که اکثر قربانیان این جنایات را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. دشمن صهیونیستی به شکنجه اسرای فلسطینی با بدترین روش‌ها و گرسنگی دادن به آن‌ها ادامه می‌دهد.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: ۲ نامزد انتخابات این کشور برای اینکه بیش از دیگری سرسپردگی خود را به صهیونیست‌ها نشان دهند با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار