کد خبر: 1238037
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مهمترین و والاترین معروفات است، گفت: حفظ و تقویت نظام مقدس یکی از والاترین معروفات است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، در گردهمایی آمرین به معروف و ناهیان از منکر ادارات، نهادها و...به در پیش بودن مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری اشاره کرد و با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مهمترین و والاترین معروفات است، گفت: حفظ و تقویت نظام مقدس یکی از والاترین معروفات است این در حالی است که انتخابات منجر به تحقق این معروف می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا با بیان اینکه ارزش انسان در انتخاب‌های اوست و انتخاب است که به انسان ارزش می‌دهد، گفت: انتخاب در منظومه دینی ما گاهی فردی و گاهی اجتماعی است و خدای متعال هم برای انتخاب‌های فردی و هم انتخاب‌های اجتماعی ارزش قائل است تا جایی که حتی انسان در انتخاب دین نیز مختار است.

وی با بیان اینکه هر جا مردم پای کار آمدند نصرت الهی را شاهد بودیم که نمونه آن را می‌توان از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و عبور از فتنه‌ها نام برد، اظهار کرد: الان نوبت نقش‌آفرینی مردم در انتخابات است چراکه مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت و اقتدار نظام را به‌دنبال دارد.

دبیر ستاد امر به معروف لرستان با یادآوری اینکه تبلیغ و تبیین مشارکت حداکثری یک معروف است، گفت: از همه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مساجد، محلات، اتحادیه‌های صنفی و ... تقاضا داریم برای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح با محوریت منویات رهبر معظم انقلاب تلاش خود را به کار بگیرند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار