کد خبر: 1237958
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: امنیت پایدار زیرساخت همه امورات کشور است و مشارکت در انتخابات امنیت آفرین است.

جوان آنلاین: حجت الاسلام "سیدعلیرضا ادیانی" در هفتمین نشست سراسری انتظامی کشور با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار که به صورت حضوری در ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی و به صورت دورسخنی برگزار شد، افزود: در انتظامی کشور به عنوان تأمین کننده امنیت جامعه، هر چقدر برای انتخابات و مشارکت حداکثری در این آزمون بزرگ سرمایه گذاری کنیم در میدان برای ایجاد و حفظ امنیت هزینه کمتری خواهیم داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، وی بیان داشت: یکی از مصادیق حفظ نظام اسلامی، حضور در انتخابات است که می‌تواند پایه‌های نظام اسلامی را استواری و استحکام بخشد.

ادیانی در ادامه با برشمردن فواید مشارکت حداکثری، گفت: در مشارکت حداکثری خیرات فراوانی وجود دارد. پای کار برویم و بدانیم وعده خدا حق است.

وی ادامه داد: تکلیف داریم که نه تنها خودمان پای صندوق رای برویم بلکه بقیه را هم تشویق به شرکت در انتخابات کنیم.

وی با رد باور برخی که می‌گویند نمی‌شود کار کرد، متذکر شد: شهید رئیسی نشان داد در بدترین شرایط هم می‌توان کار کرد و عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور هم در سال‌های اخیر گواه این موضوع است که سخت‌ترین و بزرگترین کار‌ها را با توکل به خداوند و داشتن امید، اراده و انگیزه می‌توان انجام داد.

این مقام انتظامی با بیان کردن دو موضوع، علت کاهش مشارکت در جامعه و راهکار‌های تقویت مشارکت در جامعه، با طرح این سوال که سهم دشمن با تحریم‌ها و دشمنی هایش در این خصوص به چه میزان است و سهم ما چقدر است، گفت: خدمت صادقانه به مردم بهترین نوع خدمت است و مشارکت مردم در تمامی عرصه‌ها را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه امنیت پایدار زیرساخت همه امورات کشور است و مشارکت در انتخابات امنیت آفرین است، افزود: در انتظامی کشور به عنوان تأمین کننده امنیت جامعه، هر چقدر برای انتخابات و مشارکت حداکثری در این آزمون بزرگ سرمایه گذاری کنیم در میدان برای ایجاد و حفظ امنیت هزینه کمتری خواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با بیان اینکه متاسفانه در مناظرات اخیر انتخاباتی، نظام مظلوم واقع شد، تاکید کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و دستاورد‌های بیشمار، کم نظیر و باشکوهی در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم که باید مردم با آن‌ها بیش از پیش آشنا شوند، امروز هیچ کشوری جرأت نمی‌کند گوشه چشمی به کشور ما داشته باشد چرا که اگر این خطا را مرتکب شود به شدت پاسخ خواهیم داد و این یعنی همان عزت و غرور و اقتدار ملی است که یکی از ثمرات شیرین این نظام مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید بسیار مهم مقام معظم رهبری گفت: رهبر حکیم انقلاب فرمودند "هر کس مسئولیت ریاست جمهوری را پذیرفت، باید تلاش کند و با خدای خود عهد ببندد از کسانی که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند استفاده نکند".

ادیانی درباره لزوم مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: مرحله اول چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به شکل خوب و آزادانه‌ای برگزار شد؛ چرا که اساسا تمام جبهه‌ها نامزد مورد نظر خود را در انتخابات داشتند و این حضور بسیار مهم است همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند "دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است. "

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید کسی را به عنوان گزینه اصلح انتخاب کنیم که از مبانی و دستاورد‌های انقلاب صیانت و حفاظت کرده و عزت و استقلال مملکت را تقویت کند، افزود: امروز حیاتی‌ترین مساله برای عزت ایران تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و برای استمرار دستاورد‌های غرور آفرین انقلاب اسلامی و عبور اقتدارآمیز از مسائل اقتصادی و سیاسی و رویارویی با طرح و نقشه دشمنان، بیش از هر زمان دیگری به حضور و نقش آفرینی مردم نیاز است.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات، گفت: فرمایشات ایشان مربوط به دو بخش حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است، مشارکت شرط لازم است، اما شرط کافی نیست، تکلیف این است که اصلح را بشناسیم، فردی کاندیدای اصلح است که کارآمد بوده و به مبانی و دستاورد‌های انقلاب اعتماد عمیق داشته باشد به کسی رای دهیم که مومن باشد، معتقد به مبانی انقلاب باشد، شجاع باشد و توان مدیریت کشور را داشته باشد.

ادیانی با تاکید به اینکه انتخاب اصلح به پیشرفت، آبادانی و توسعه کشور کمک می‌کند، گفت: امیدوار هستیم که ان‌شاءالله در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر حضور حداکثری که مردم دارند انتخاب اصلح را هم داشته باشند و ما در کشور شاهد حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی بهتر و بیشتر از گذشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه ندای ما نمی‌توانیم برای یک جامعه خیلی مضر است، تاکید کرد: این هنر "ما می‌توانیم" باید در انقلاب اسلامی جریان داشته باشد، در شرایطی که دشمن اقدام به ایجاد یاس و نا امیدی می‌کند و در تلاش است تا همه چیز را وارونه نشان دهد، تمام کسانی که دغدغه اسلام و انقلاب را دارند باید امید آفرینی کنند، امیدآفرینی و القای «ما می‌توانیم» راه برون رفت از مشکلات و آسیب‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه باقوت امید آفرینی کنید تا آحاد مردم در همین مدت کوتاه نیز بتوانند یک رئیس‌جمهور اصلح را انتخاب کنند، افزود: اگر دستاورد‌ها و توفیقات نظام را همانگونه که هستند اطلاع رسانی کنیم قطعا باعث دلگرمی مردم خواهد بود و اگر کسی دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال ببرد و سیاه‌نمایی کند، ظلم در حق شهدا کرده است.

این مقام مسئول نشست با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار را به منظور بازگویی دستاورد‌های انقلاب، امید آفرینی و تشویق و ترغیب آحاد جامعه به حضور در انتخابات دانست و خطاب به این افراد موثر در جامعه گفت: مردم حرف شما را می‌خوانند، این موهبت الهی بوده که کلام و رفتار شما بر افراد جامعه اثرگذار است، پس بیایید در این مقطع حساس، با یک بسیج عمومی، با همدلی و اتحاد، تلاش کنیم با بازگویی دستاورد‌ها و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، در راستای افزایش مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح نقش آفرین باشیم.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: امیدوارم با تلاش این جمع اثرگذار و شخصیت‌های متنفذ روز جمعه، روز نشاط ملی و غرور ملی شود.

وی ادامه داد: امروز برای استمرار دستاورد‌های غرور آفرین انقلاب اسلامی و عبور اقتدار آمیز از مسائل اقتصادی و سیاسی و رویارویی با طرح و نقشه دشمنان، بیش از هر زمان دیگری به حضور و نقش آفرینی مردم نیاز است، تا کارگزاری به عنوان مدیر دولت اسلامی انتخاب گردد که در گام دوم انقلاب اسلامی، در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، قدم بردارد و با راهبری‌های مقام معظم رهبری دستاورد‌های گرانسنگ نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را حفظ نماید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان گفت: ان شاءالله همه ما بتوانیم از این آزمایش الهی با سرافرازی بیرون آییم و مقدمات دولتی ولایتمدار، کارآمد، خدمتگزار، مردمی و مسئولیت پذیر در تراز انقلاب اسلامی را فراهم آوریم و در روز جمعه ۱۵ تیر ماه با حضور و مشارکت خود در انتخابات، دشمنان را مأیوس و مایه عزت و آبرو، انسجام و وحدت ملی گردیم و روح امام و شهدا از این عمل صالح شاد گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار