کد خبر: 1237878
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سومین مقام سیاسی منصوب در دولت بایدن نیز تحت تاثیر سیاست‌های وی در جریان جنگ غزه، از سمت خود استعفا داد.

جوان آنلاین: مریم حسنین، یکی از کارمندان وزرات خارجه آمریکا در اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور این کشور در قبال جنگ غزه و حمایت‌هایش از جنایات رژیم صهیونیستی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش فارس به نقل از هیل، حسنین به عنوان یک آمریکایی مسلمان در دولت بایدن از سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در راستای حمایت از جنایات نسل‌کشی صهیونیست‌ها در نوار غزه انتقاد کرد.

وی که پیشتر از اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا برای دفاع از حقوق مردم غزه حمایت کرده بود، اکنون از دولت بایدن به دلیل اتخاذ سیاست‌هایی که موجب انسانیت زدایی از مسلمانان و اعراب شده است، انتقاد کرده است.

حسنین با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: برای من روشن شده است که دیگر جایی در این دولت ندارم.

موسسه غیرانتفاعی خاورمیانه عنوان کرد، حسنین اولین مسلمان آمریکایی است که در مخالفت با جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی از دولت بایدن استعفا داده است.

وی در بخشی از اظهارات انتقادی‌اش علیه رئیس‌جمهور آمریکا عنوان کرد: زمانی که من و خانواده‌ام در کنار س

لیلی گرینبرگ کول، یکی دیگر از فعالان سیاسی وزارت کشور آمریکا و طارق حبش یک فلسطینی آمریکایی مشغول در وزارت پرورش آمریکا از جمله افرادی بوده‌اند که از سمت خود به نشانه اعتراض نسبت به سیاست‌های دولت بایدن استعفا داده‌اند.

منتقدان سیاسی دولت بایدن از وی خواسته‌اند تا از حمایت تسلیحاتی خود از رژیم صهیونیستی به عنوان یک اهرم فشار علیه رژیم اسرائیل جهت توقف جنگ غزه استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار