کد خبر: 1237865
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
از ساعتی پیش یک خبر مشکوک با عنوان خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در سفرش به استان کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.

جوان آنلاین: دادستان مرکز استان کرمانشاه خبر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در سفرش به استان کرمانشاه را تکذیب کرد.

میزان نوشت: از ساعتی پیش یک خبر مشکوک با عنوان خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در سفرش به استان کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در پی انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی که با جزئیاتی همچون دستگیری پنج شرور مسلح در این رابطه همراه بود، موضوع به اطلاع دادستان مرکز استان کرمانشاه رسید.

کریمی دادستان مرکز استان کرمانشاه ضمن بررسی دقیق ادعای مطرح شده در فضای مجازی موضوع «طرح عملیات، انجام و خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری» را که منجر به بازداشت پنج شرور مسلح شده باشد را تکذیب کرد.

کریمی با رد خبر کذب مطرح شده در فضای مجازی که وعده انتشار اخبار تکمیلی آن هم داده شده بود از آغاز تحقیقات برای شناسایی منشاء این ادعای دروغ خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار