کد خبر: 1237463
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
سرپرست ریاست جمهوری درخشش تیم ملی تکواندوی کشورمان و کسب مقتدرانه عنوان قهرمانی جهان برای دومین سال متوالی در رقابت‌های جام جهانی در کشور کره جنوبی را مایه نشاط ملی و افتخاری ارزشمند برای آحاد ملت غیور و قهرمان‌پرور ایران اسلامی دانست.

جوان آنلاین: محمد مخبر در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های جهانی کره جنوبی برای دومین سال متوالی تصریح کرد: ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از زحمات ورزشکاران شایسته و تلاش‌های مربیان، دست‌اندرکاران و همه زحمت‌کشان این رشته مدال‌آور، این موفقیت ارزشمند را به مردم کشورمان تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، استمرار توفیقات تیم ملی و سایر ورزشکاران کوشای کشورمان را مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، متن پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تیم ملی تکواندوی کشورمان و کسب مقتدرانه عنوان قهرمانی جهان برای دومین سال متوالی در رقابت‌های جام جهانی در کشور کره جنوبی، مایه نشاط ملی و افتخاری ارزشمند برای آحاد ملت غیور و قهرمان‌پرور ایران اسلامی است.

اینجانب، ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از زحمات ورزشکاران شایسته و تلاش‌های مربیان، دست‌اندرکاران و همه زحمت‌کشان این رشته مدال‌آور، این موفقیت ارزشمند را به مردم کشورمان تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، استمرار توفیقات تیم ملی و سایر ورزشکاران کوشای کشورمان را مسئلت دارم.

محمد مخبر

سرپرست ریاست جمهوری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار