کد خبر: 1237110
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
یک رونامه صهیونیستی با اشاره به اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه چیزی جز شکست فاجعه بار برای آن رقم نمی‌زند، به صهیونیست‌ها پیشنهاد کرد تا دیر نشده از سرزمین‌های اشغالی فرار کنند.

جوان آنلاین: روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت که طی ماه‌های اخیر از همه طرف زمزمه افرادی به گوش می‌رسد که به دنبال ترک سرزمین‌های اشغالی هستند. آنها این احساس را دارند که خانه و کاشانه آنها در حال سوختن است و قبل از اینکه سقف بر سرشان فرو بریزد، باید آن را ترک کنند. آنها معتقدند باید فرزندان خود را نجات دهند و قبل از اینکه دیر شود، از سرزمین‌های اشغالی فرار کنند.

این روزنامه با اشاره به اینکه ساکنان سرزمین‌های اشغالی عموما احساس تهدید موجودیتی دارند، تاکید کردند که عملیات اسرائیلی‌ها در مدت ۹ ماه گذشته در غزه برای جلوگیری از این تهدید به کشته شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده که بیشتر آنها بی‌گناه بوده‌اند.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی به اقدامات دیوانه‌وار خود ادامه داده و دقیقا همانطور عمل کرده که کنفوسیوس گفته است: «قبل از آغاز اقدام انتقام جویانه، دو قبر حفر کن».

هاآرتص می افزاید که عملیات رژیم صهیونیستی تنها اسرای اسرائیلی را در معرض مرگ قرار نداده، بلکه تمام سرزمین‌های اشغالی را با خطر موجودیتی مواجه کرده و شرایط امنیتی این رژیم را روز به روز بدتر کرده و باعث انزوای بین المللی تل‌آویو و افزایش تهدیدات فراروی آن شده است، علاوه بر این، حملات اسرائیل، هزاران یتیم فلسطینی به جای گذاشته که تمامی آنها به دنبال انتقام گرفتن از اسرائیل هستند.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، پیروزی که تل آویو به دنبال آن است، قابل تحقق نیست و نگاهی سریع به نقشه منطقه این موضوع را نشان می‌دهد که سران تل‌آویو چیزی غیر از شکست دردناک و سخت و سهمگین برای خود رقم نمی‌زنند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار