کد خبر: 1237073
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
نائب رئیس مجلس:
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران آزمون بزرگ دیگری در روز جمعه پیش رو دارند.

جوان آنلاین: حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز یکشنبه در نطق پیش از دستور مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران روز جمعه پای صندوق‌های رای رفتند و با رای خود بار دیگر بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد. چشم جهانیان روز جمعه به صندوق‌های رای و حضور گسترده مردم بود.

وی با بیان این که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار ملی حضور مردم پای صندوق رای است اظهار داشت: مولفه‌ای که اقتدار ملی را رقم می‌زند و اقتدار ملی نیز امنیت ملی را ایجاد خواهد کرد. این امنیت ملی است که پیش‌شرط اقتصاد پویا و رفع مشکلات مردم به شمار می‌رود. به همین دلیل از حضور ملت ایران تشکر می‌کنم. از عوامل اجرایی و نظارتی و همه کسانی که در این انتخابات شرایط را فراهم کرده‌اند تا مردم پای صندوق رای بیایند و همه کاندیداها که شرایط حضور مردم را فراهم کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران آزمون بزرگ دیگری در جمعه آینده پیش‌رو دارند و یک بار دیگر مردم پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و نقش خود را در اقتدار ملی ایفا خواهند کرد.

نائب رئیس مجلس تاکید کرد: از همه ملت ایران استدعا دارم که با حضور گسترده خود دولت آینده را برای رفع مشکلات و معضلات کمک کنند و دولت با پشتوانه مردمی تشکیل شود که بتواند مشکلات جامعه را حل کند. امیدوارم همه ما حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته باشیم و بار دیگر بر نظام جمهوری اسلامی ایران پافشاری کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار