کد خبر: 1236992
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
جنبش حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از تداوم حملات به مواضع رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای این رژیم خبر داد.

جوان آنلاین: جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی و یک خودروی زرهی را در پایگاه «رویسات العلم» با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند که منجر به انهدام آن شد.

به گزارش ایرنا، از سوی دیگر حزب‌الله از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

جنبش حزب‌الله لبنان امروز همچنین اعلام کرد که یکی از رزمندگان آن به نام «عباس منیف عطوی» ملقب به «جهاد» در راه قدس به شهادت رسید.

به گفته این جنبش، این رزمنده حزب‌الله متولد سال ۱۹۸۶ و اهل شهرک شقرا در جنوب لبنان بوده است که توسط رژیم صهیونیستی و در راه دفاع از قدس و یاری ملت به شهادت رسید.

از ابتدای عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه علیه نظامیان اشغالگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با هدف درگیر کردن بخشی از توان نظامی اشغالگران عملیات گسترده‌ای را در شمال فلسطین اشغالی آغاز کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اذعان به تأثیرات ضربات سخت رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی اعلام کرده اند که عملیات حزب الله به جنگ فرسایشی و درهم کوبیدن شهرک‌های صهیونیست نشین در این منطقه تبدیل شده است.

بهره گیری حزب الله لبنان از تسلیحات مدرن، سلاح‌های ضد زره و دقیق، باعث رعب و وحشت در میان اشغالگران شده و بخش اعظم شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی تخلیه شده‌اند.

به گفته کارشناسان نظامی رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان به تنهایی، نیمی از توان ارتش این رژیم را در جبهه شمال درگیر کرد و مانع از حضور قدرتمندانه ارتش اشغالگر در جبهه جنوب شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار