کد خبر: 1236948
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیرو‌های روسی با آزادسازی یک روستا در منطقه دونتسک، موفق به بهبود مواضع خود در این منطقه شدند.

جوان آنلاین: وزارت دفاع روسیه از آزادسازی یک روستای دیگر در منطقه دونتسک خبر داد.

به گزارش مهر، وزارت دفاع روسیه روز شنبه در گزارش هفتگی خود درباره عملیات نظامی ویژه در اوکراین اعلام کرد که گروه نبرد موسوم به «سیویر» ۲۷۰ نظامی اوکراینی را در درگیری کشتند.

بنا به این گزارش، در درگیری میان نظامیان اوکراینی و گروه نبرد زاپاد روسیه دو انبار مهمات ارتش اوکراین را منهدم شد. در جریان این درگیری ارتش اوکراین بیش از ۵۰۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که در درگیری‌ها در موضع گروه نبرد موسوم به دنیپر روسیه، ۱۰۰ نظامی ارتش اوکراین طی یک روز کشته و زخمی شدند.

همچنین یگان‌های گروه نبرد موسوم به یوگ پنج انبار مهمات صحرایی ارتش اوکراین را منهدم کردند. تلفات ارتش اوکراینی در این منطقه به بیش از ۴۳۰ نظامی رسید.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری میان نیرو‌های گروه نبرد وستوک و ارتش اوکراین، بیش از ۱۳۵ نظامی اوکراینی کشته شدند.

وزارت دفاع روسیه همچنین از انهدام دو پرتابگر سامانه پدافند موشکی اس -۳۰۰ پی اس نیرو‌های مسلح اوکراین به دست نیرو‌های روسی خبر داد.

برچسب ها: روسیه ، اوکراین ، دونتسک
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار