کد خبر: 1236681
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
محمد مخبر:
سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه وظیفه دوم بر عهده دولت است که تدارک لازم را برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فراهم کند، خاطرنشان کرد: همچنین امنیت لازم برای انتخابات فراهم شده و هیچ نگرانی در برگزاری انتخابات وجود ندارد و در بازدیدی که دیگر شعبات داشتم مردم به خوبی در انتخابات مشارکت کردند.

جوان آنلاین: «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری امروز ۸ تیرماه پس از بازدید از مسجد لرزاده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهید ایشان گفت: از ساعات ابتدایی رای گیری از شعبات مختلف رای گیری بازدید می‌کنم و مسجد لرزاده از مساجد قدیمی است که همیشه حوزه انتخابیه بوده و شخصیت‌های مختلف آرا خود را در این شعبه به صندوق می‌اندازند و خوشبختانه همه امور به خوبی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه تا این زمان استقبال خوبی از انتخابات شده است افزود: یک وظیفه مربوط به مردم است که همیشه احساس وظیفه کرده و غیرتمندانه برای مصالح نظام در موارد مختلف از جمله انتخابات حضورپرشوری داشته اند.

وی با بیان اینکه وظیفه دوم بر عهده دولت است که تدارک لازم را برای حضور و مشارکت مردم در انتخابات فراهم کند، خاطرنشان کرد: همچنین امنیت لازم برای انتخابات فراهم شده و هیچ نگرانی در برگزاری انتخابات وجود ندارد و در بازدیدی که دیگر شعبات داشتم مردم به خوبی در انتخابات مشارکت کردند.

دولت بعدی خدمتگذار مردم خواهد بود

محمد مخبر در ادامه سلسله بازدید‌های خود از صندوق‌های اخذ رای در تهران به حسینیه ارشاد رفت. 

وی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم همیشه در طول انقلاب وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند. پس از شهادت شهید رئیسی یک حماسه‌ای در کشور اتفاق افتاد ان شاءالله امروز پس از آن حماسه، حماسه دیگری را شاهد خواهیم بود. دولت بعدی خدمتگذار مردم خواهد بود. تمام دغدغه رئیس جمهور شهید مردم و حل مسائل کشور و اقتدار و آبروی کشور بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار