کد خبر: 1236557
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: همزمان با برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر، یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۸۴۷ نفر با مترو جابه‌جا شدند که نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشت.

جوان آنلاین: رضا محمدنژاد، با اشاره به حضور باشکوه مردم در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر که شب گذشته حدفاصل خیابان دماوند، محدوده بزرگراه امام علی (ع) تا میدان آزادی برگزار شد، گفت: متروی تهران از ساعات ابتدایی آغاز مراسم با آمادگی کامل و با تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف، تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به عاشقان امیرالمومنین (ع) در جشن غدیر خم به کار گرفت.

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: از ساعت ۱۵ تا پایان زمان بهره‌برداری از مترو، یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۸۴۷ نفر با این ناوگان جابه‌جا شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: بیشترین حجم مسافر در خط چهار با یک میلیون و ۲۵۷ هزار و ۷۰۱ نفر و کمترین آمار در خط پنج با ۴ هزار و ۴۶۶ نفر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۷۴ نفر از مترو استفاده کردند، گفت: آمار مسافری جشن بزرگ غدیر امسال نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: دیروز به منظور تسریع در تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، ۲۲۳ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار