کد خبر: 1236374
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در سطح کشور در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد.

جوان آنلاین: ارسلان مالکی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه ۴۶۰ واحدی اندیشه اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد زیادی از این واحدها طی هفته‌های گذشته آماده و تحویل متقاضیان شده است، هر پروژه که در مناطق مختلف کشور آماده شود و مردم را بتوانیم اسکان دهیم تحویل داده می‌شود.

وی همچنین افزود: پروژه ۴۶۰ واحدی مسکن در سایت اندیشه شهر اردبیل با کیفیت مناسب ساخته شده که به محض تکمیل طی ماه‌های آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه در استان اردبیل در مجموع احداث ۲۷ هزار واحد مسکونی در دست اجراست، یادآور شد: با توجه به این که در تامین زمین در این استان به‌ویژه در شهر اردبیل مشکل اساسی داشتیم و زمین دولتی موجود نداشتیم، پروژه نهضت ملی مسکن در اردبیل با تاخیر شروع شد.

مالکی ادامه داد: کار ویژه و مثبتی که در استان اردبیل انجام شد توافق با بخش خصوصی و تملک اراضی بخش خصوصی بود که برای طرح نهضت ملی مسکن استفاده شد و طی یک کار مشارکتی و توافق با مردم، زمین طرح ملی مسکن تامین شد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ابراز امیدواری کرد کمبود و کسری زمین در شهرهای این استان با سرعت و پیگیری مسئولان استانی و کشوری تامین شود.

وی گفت: در اردبیل تعدادی پروژه‌های مسکن در سال گذشته تحویل داده شده و این پروژه ۴۶۰ واحدی هم تا ماه‌های آینده تحویل خواهد شد.

مالکی بر اهمیت انجام مطالعات کیفی و فنی در اجرای پروژه‌های این طرح افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای رعایت کیفیت و استاندارد در طراحی و اجرای آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن انجام شده و ادارات کل راه و شهرسازی موظف به رعایت این الزامات هستند.

وی امروز همچنین در بازدید از برج دوقلوی اکباتان اردبیل از پیشرفت ۹۵ درصدی این پروژه ۱۹۲ واحدی خبر داد و گفت: این پروژه هم شهریورماه امسال افتتاح خواهد شد.

به گفته مالکی ، این پروژه مشارکتی شامل ۲ طبقه منفی، یک نیم طبقه و ۱۵ طبقه است که سازه و اسکلت آن به اتمام رسیده و در دیوارچینی هم تنها سه طبقه باقی مانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار