کد خبر: 1236022
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
امروز شبکه خبر۲ که پخش برنامه‌های زنده را در دستور کار خود دارد مثلِ روز‌های قبل برنامه‌های مربوط به نامزد‌های انتخاباتی را پخش می‌کرد، اما عده‌ای نکته‌ای دیگر را مطرح می‌کنند.

جوان آنلاین: برخی در فضای‌مجازی و سایت‌های خبری از یک تخلف می‌گویند؛ در اقدامی غیرقانونی صدا و سیما سخنرانی سعید جلیلی در تبریز را پخش زنده کرد.

به گزارش تسنیم، پیگیری‌ها نشان می‌دهد برخلاف ادعای برخی سایت‌ها هر نامزدی که برنامه داشته امروز همچون روز‌های قبل به صورت تصویری از شبکه خبر ۲ پخش شده و تا پایان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری هم این روال ادامه خواهد داشت.

از مسعود پزشکیان چهار برنامه شامل دیدار با فعالان و حامیان بخش کشاورزی و صنعت، دیدار با جمعی از کارآفرینان، دیدار با ایثارگران و هنرمندان در ورزشگاه شیرودی، دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و دیدار با جمعی از پزشکان پخش شده است.

از مصطفی پورمحمدی یک نشست خبری در خبرگزاری تسنیم و یک جلسه با کارآفرینان به صورت تصویری پخش شد. از سعید جلیلی که به تبریز سفر کرده، دیدار مردمی در ورزشگاه پورشریفی این شهر در شبکه خبر ۲ پخش شده است.

از علیرضا زاکانی دو جلسه دیدار با طلاب و جلسه با ورزشکاران در تهران پخش شده است. از سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی هم یک نشست خبری در خبرگزاری ایسنا و یک گردهمایی دانشجویی در تهران پخش شده است.

از محمدباقر قالیباف هم امروز سه برنامه در شبکه خبر ۲ پخش شده است؛ دیدار مردمی در شهر قم، دیدار با اعضای اتاق بازرگانی و حضور در جمع اهل سنت در تهران.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدارحم کرم زاده
|
Germany
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
0
0
یعنی اون برنامه هایی که مربوط به دیگر نامزدها بوده از صدا و سیما پخش مستقیم شده ؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار