کد خبر: 1235742
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی توسط تجهیزات اپتیکی و الکترواپتیکی کنترل می‌شود.

جوان آنلاین: سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی شهرستان خوی با قدردانی از تلاش مرزبانان در تأمین امنیت مرز‌های شمالغرب کشور، گفت: به لطف تلاش‌های شبانه روزی و آمادگی عملیاتی و رزمی مرزبانان امنیت پایدار در مرز‌های شمال‌غرب کشور برقرار است و تلاش مرزبانان بر این است که مرزنشینان از نعمت امنیت بهره برداری اقتصادی کنند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره بر لزوم انسداد مرز‌های کشور، افزود: انسداد مرز‌ها هم در جنوب شرق و هم در شمال‌غرب در حال انجام است و پایش تصویری واحد‌های مرزی در همه نقاط مرزی به صورت شبانه روزی انجام می‌گیرد.

فرمانده مرزبانی فراجا هوشمندسازی مرزها، پایش اپتیکی و الکترواپتیکی به صورت شبانه روزی در سراسر مرز‌ها و علی الخصوص مرز‌های شمال‌غرب و جنوب شرق کشور را جزو اولویت‌های این فرماندهی برشمرد.

گودرزی ضمن تاکید بر توان عملیاتی نیرو‌های مرزبانی، به هلاکت اشرار مسلح در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: تامین و حراست از امنیت پایدار کیان ایران اسلامی با جدیت تمام توسط تمامی نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌های جمهوری اسلامی علی الخصوص مجموعه مرزبانی فراجا در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات هشتم تیرماه سال جاری، تامین امنیت انتخابات مذکور را از اولویت‌های فرماندهی انتظامی کل کشور و به تبع آن فرماندهی مرزبانی فراجا برشمرده و حضور حداکثری آحاد ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی را مایه اقتدار ملی و ناامیدی دشمنان قسم خورده عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار