کد خبر: 1235139
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
احمد وحیدی:
وزیر کشور گفت: هر جایی از این کشور که حضور پیدا می‌کنم جای پای شهید بزرگوار را احساس می‌کنم و بوی خوش خدمات ایشان به مشام می‌رسد.

جوان آنلاین: احمد وحیدی در پاسخ به سوالی در مورد ماندگارترین خاطره از رئیس جمهور شهید گفت: هر جایی از این کشور که حضور پیدا می‌کنم جای پای شهید بزرگوار را احساس می‌کنم و بوی خوش خدمات ایشان به مشام می‌رسد در همین استان در دو سفر که حضور داشتند رفتار صمیمانه و مهربانانه با مردم داشتند و علاقمند به مردم بودند مردم هم متقابلا عشق و علاقه‌ای به ایشان داشتند.

به گزارش فارس، وحیدی بیان کرد: در سفر سال گذشته رئیس جمهور شهید سد چم شیر با ظرفیت ۷۰۰ میلیون متر معکب به بهره برداری رسید و کار‌های ارزشمند دیگری با حضور ایشان به نتیجه رسید که خاطرات آن روز‌ها در ذهنم ماندگار خواهد بود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در جمعه هفته آینده شاهد حضور مردم در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری هستیم، افزود: بعد از حادثه تلخی که برای رئیس جمهور کشورمان رخ داد ظرف ۵۰ روز موظف به برگزاری ساز و کار‌های انتخاباتی بودیم که اقدامات لازم صورت گرفت و پیش بینی می‌شود شاهد حضور باشکوه مردم در هشتم تیر ماه پای صندوق‌های رای باشیم. وحیدی با اشاره به اینکه پیش بینی لازم برای تامین امنیت و سلامت انتخابات صورت گرفته گفت: نظر سنجی‌ها حکایت از شور و شوق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دارد و حضور مردم در انتخابات آینده باشکوه خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف چشم گیر انتخاباتی در میان کاندید‌های ریاست جمهوری گفت: تخلف چشم گیری از نامزد‌های انتخاباتی رخ نداده و آن‌ها رفتار قابل قبولی داشته و چارچوب‌ها رعایت شده است که امیدواریم همین اخلاق خوب تا زمان برگزاری انتخابات از سوی کاندید‌ها حکمفرما باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار