کد خبر: 1235072
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
یک گروه هکری، پایگاه داده بیش از یکهزار پرسنل نظامی اوکراینی از جمله اپراتور‌های هواپیما‌های بدون سرنشین که گفته می‌شود با حملات به اهداف غیرنظامی مرتبط هستند، فاش کرده است.

جوان آنلاین: فهرست فوق امروز (سه‌شنبه) توسط گروهی فاش شده است که خود را «هکر‌های خشمگین روسی انجامش دادند (RaHDit)» می‌نامند و شامل پروفایل بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفری است که بخشی از نیرو‌های هواپیمای رباتیک کی‌یف محسوب می‌شوند و بعنوان افرادی توصیف شده‌اند که «از آسمان به سمت مردم ما نارنجک پرتاب می‌کنند، هدف‌هایی را برای توپخانه‌ها مشخص میکنند و از پشت به غیرنظامیان حمله می‌کنند».

به گزارش فارس، اطلاعات فاش شده شامل تصاویر، تلفن‌های همراه، آدرس منزل، شماره سریال مدارک شناسایی، آدرس ایمیل، لینک‌های صفحات شبکه‌های اجتماعی و دیگر انواع اطلاعات شخصی می‌شود.

«سرگئی بوردنیوک» فرمانده هنگ اوکراینی که هم‌اکنون در روسیه تحت تعقیب است و حکم بازداشت وی صادر شده است، در بین افرادی است که اطلاعات وی توسط هکر‌ها فاش شده است.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، بوردنیوک به خرابکاری، قتل و اقدام به قتل متهم است و فردی است که حمله به فرودگاه روسیه در دسامبر ۲۰۲۲ را سازماندهی کرده بود.

برچسب ها: اوکراین ، روسیه ، هواپیما
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار