کد خبر: 1233639
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
مدافع تیم ملی فوتبال گفت: قرارداد من با استقلال تمام شده است و فعلا تمام تمرکز من روی تیم ملی است.

جوان آنلاین: ابوالفضل جلالی مدافع تیم ملی ایران دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: از هواداران استقلال باید تشکر کنم با حمایت آنها فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. تنها شرمنده آنها شدیم که نتوانستیم به قهرمانی برسیم.

وی در مورد دعوت دوباره به تیم ملی عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم دوباره با تلاش و همت فراوان توانستم به تیم ملی برسم. جا دارد از کادر فنی و امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که به من اعتماد کردند امیدوارم پاسخ خوبی به اعتماد آنها بدهم.

مدافع تیم ملی در خصوص دیدار با هنگ‌کنگ عنوان کرد: شب قبل در لیگ بازی داشتیم و مستقیم وارد پرواز شدیم و پرواز طولانی و سختی داشتیم و طبعا آب و هوا شرایط را سخت‌تر کرد.

جلالی درباره دیدار با ازبکستان نیز خاطرنشان کرد: بازی با هنگ‌کنگ نیز سخت بود و ما بازی راحتی در تیم ملی نداریم. قطعا بازی سختی مقابل تیم خوب ازبکستان داریم. این تیم چند بازیکن خوب از جمله ماشاریپوف که هم بازی من نیز هست دارد و ما فردا برای برتری وارد میدان می‌شویم.

مدافع استقلال در مورد رابطه‌اش با ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان گفت: ماشاریپوف درخواست کرد که هم‌اتاقی باشیم؛ او یکی از دلایل عملکرد خوبم است. رابطه خوبی با یکدیگر داریم. زبان هم را بلد نیستیم اما منظور را به او می‌رسانم. او از نظر اخلاقی و فنی بی‌نظیر است.

وی در مورد وضعیت قراردادش با استقلال، توضیح داد: قرارداد من با استقلال تمام شده است. فعلا تمام تمرکز من روی تیم ملی است و ان‌شاءالله بعد از آن در خصوص وضعیت خودم با استقلال تصمیم گیری خواهم کرد.

برچسب ها: جلالی ، استقلال ، نکونام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار