کد خبر: 1231467
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
وزیر ارشاد با بیان اینکه فضای اعزام زائران حج به خوبی در حال انجام است، گفت: امسال 87 هزار و 500 زائر حج تمتع خواهیم داشت و امیدواریم با توجه به اتفاقات تلخی که در غزه رخ داده است شاهد وحدت و یکپارچگی مسلمانان و اعلام برائت آنها از رژیم صهیونیستی باشیم.

جوان آنلاین: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم گرامی‌داشت شهید حسین امیرعبداللهیان که در دانشگاه تهران برگزار شد در مورد اقدامات صورت‌گرفته برای حج امسال، گفت: فضای اعزام زائران حج به خوبی در حال انجام است، امسال 87 هزار و 500 زائر حج تمتع خواهیم داشت و امیدواریم با توجه به اتفاقات تلخی که در غزه رخ داده است شاهد وحدت و یکپارچگی مسلمانان و اعلام برائت آنها از رژیم صهیونیستی باشیم.

به گزارش فارس، وی افزود: ما یک نظرسنجی در مرکز رصدملی کشور داشته‌ایم که روز گذشته نتایج آن را در هیأت دولت قرائت کردم، در یکی از پاسخ‌هایی که جمع‌بندی شده بود نشان میداد که 94 درصد ملت ایران خود را سوگوار رئیس‌جمهور شهیدشان می‌دادند.

به گزارش فارس، وزیر ارشاد درباره شهادت رئیس‌جمهور و همراهان، گفت: باید بگویم که یک مسئله ملی رخ داده که سبب یک اتحاد و هم‌دلی در بین مردم شده و این سوگواری در بین مردم یک انگیزش درونی است و ما این را یک فرصت بزرگ برای انقلاب اسلامی و حرکت روبه جلو مردم ایران می‌دانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار