کد خبر: 1230121
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه را تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
خادم الرضا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذریایجان شرقی رخ داد به مقام رفیع شهادت نائل شدند.
غم و اندوهی بی‌پایان اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه را در پی شهادت رئیس جمهور محبوب دولت مردمی و همراهان ایشان در اثر سانحه‌ی بالگرد فراگرفته است.
این ضایعه اسفبار مایه‌تألم اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ایران اسلامی همچون دیگر اقشار جامعه است که به شخصیت وارسته و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند.
آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.
اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه، را محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، همچنین آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین مأموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.
برچسب ها: البرز ، کرج ، ارشاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار