کد خبر: 1230087
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل اعلام کرد؛ تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش حسب دستور فرمانده نیروی زمینی، به عنوان یکی از نخستین یگان‌ها وارد عمل شد و هم اکنون نیز در حال کاوش وجب به وجب منطقه عمومی حادثه در ورزقان هستیم و در صورت نیاز، با آمار بالاتری حضور خواهیم یافت.

جوان آنلاین: امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی، ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل، در گفت‌وگویی اعلام کرد: به محض وقوع حادثه هوایی سقوط بالگرد رئیس جمهور محترم و هیئت همراه، تیم‌های واکنش سریع تیپ ۲۵ نیروی مخصوص ارتش به منطقه اعزام شدند. وی افزود: به محض تشکیل ستاد بحران، از نخستین دقایق حادثه، پای کار آمدیم و ارتش، جزو اولین سازمان‌هایی بود که وارد عملیات شد.

به گزارش فارس، ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل تاکید کرد: تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش، پس از اعلام آمادگی به استانداری، حسب دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده محترم نیروی زمینی، به عنوان یکی از نخستین یگان‌ها وارد عمل شد. وی افزود: هم اکنون نیز در حال کاوش وجب به وجب منطقه عمومی حادثه در ورزقان هستیم و در صورت نیاز، با آمار بالاتری حضور خواهم یافت.

امیر شفیعی تصریح کرد: در منطقه به هر نیرو در این منطقه، وظیفه و مأموریتی محول شده است. منطقه وضعیت جوی بسیار سرد، بارانی ومه‌آلودی دارد و باران، رفته رفته دارد به برف تبدیل می‌شود با اینهمه چیزی مانع تلاش بی‌وقفه ما نخواهد شد تا ان‌شاالله خبر خوشی به مردم مملکت شریفمان ایران بدهیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدجلال فرع شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
0
0
امیدوارم حال این سید بزرگواروهمراهانش خوب باشد
وهرچه زودتر شاهد خبرهای خوب باشیم یا امام رضا خادم خدمتگزار رو
درپناه خودت نگه دار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار