کد خبر: 1229811
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
با شکایت مرد میانسال، پرونده به دستور قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: مأموران پلیس تهران به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای رازگشایی سرنوشت تازه عروسی را که به تاز‌گی به صورت ناگهانی گم‌شده است، آغاز کردند. 
چند روز قبل مرد میانسالی در تهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گم‌شدن ناگهانی دخترش خبر داد. 
وی در توضیح ماجرا گفت: «چند ماه قبل پسر جوانی به نام حمید همراه خانواده‌اش به خواستگاری دخترم آمد و در نهایت هم دخترم مهناز با او ازدواج کرد. آن‌ها با هم زندگی می‌کردند تا اینکه چند روز قبل متوجه شدم دخترم ناپدید شده‌است. ابتدا فکر کردم همراه شوهرش به خانه دوستان، بستگان یا برای تفریح به شهری رفته‌اند، اما وقتی از دامادم سؤال کردم در کمال ناباوری گفت خبر ندارد همسرش به کجا رفته‌است. وقتی او ادعا کرد از سرنوشت دخترم بی‌خبر است، برای پیدا کردن ردی از دخترم به خانه دوستان، بستگان و حتی مراکز درمانی هم سر زدم، اما فایده‌ای نداشت و هیچ ردی از دخترم پیدا نکردم. انگار او آب شده و به زمین رفته است و الان نگرانم بلایی سر او آمده‌باشد. از دامادم شکایت دارم، چون احتمال می‌دهم او از سرنوشت دخترم با‌خبر است و موضوعی را پنهان می‌کند و به من دروغ می‌گوید.»
 بی‌خبرم 
با شکایت مرد میانسال، پرونده به دستور قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
بدین‌ترتیب تحقیقات برای پیدا کردن زن جوان آغاز شد، اما مأموران در بررسی‌های فنی هیچ ردی از مهناز پیدا نکردند و به همین سبب به دستور بازپرس جنایی، شوهر وی را به دادسرا احضار کردند. وی در تحقیقات ادعا کرد از سرنوشت همسرش خبر ندارد و نمی‌داند او به کجا رفته‌است. مرد جوان گفت: «حدود شش ماه قبل یکی از بستگانم مهناز را برای ازدواج با من به خانواده ام معرفی کرد. خانواده‌ام به خواستگاری رفتند و ما هم یکدیگر را پسندیدیم و با هم ازدواج کردیم. در این شش ماه هیچ اختلافی با هم نداشتیم و زندگی‌مان خوب بود. روز حادثه او به من گفت به آرایشگاه می‌رود و بعد هم خانه را ترک کرد. تا غروب منتظرش بودم، اما خبری از او نشد و بعد هم فهمیدم او طلاهایش را هم همراه خودش برده است. پس از این به خانواده‌اش خبر دادم و در این چند روز هم برای پیدا کردن همسرم تلاش کردم، اما نتیجه‌ای نگرفتم. من از سرنوشت همسرم بی‌خبرم و از ناپدید شدن او در شوک هستم و ادعای پدرش را هم قبول ندارم و خبر ندارم چه اتفاقی برای مهناز افتاده‌است.»
پس از ادعای همسر زن گمشده، بازپرس جنایی به مأموران پلیس دستور داد با انجام تحقیقات فنی، راز گم‌شدن تازه عروس را بر ملا و مشخص کنند ادعای همسر وی درست یا دروغ است.

برچسب ها: پلیس ، گمشده ، عروس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار