کد خبر: 1229718
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
شاخه خوراسان گروه تروریستی داعش اعلام کرد که حامیان اقتصادی و ایدئولوژیک طالبان و همچنین آژانس‌های امدادرسان خارجی در افغانستان را هدف قرار می‌دهد.

جوان آنلاین: گروه تروریستی داعش خوراسان در سرمقاله شماره جدید مجله «صدای خوراسان» که به پشتو منتشر شده به «حامیان اقتصادی و ایدئولوژیک» طالبان هشدار داد اگر روابط خود را با این هیئت حاکمه افغانستان قطع نکنند، هدف حمله قرار خواهند گرفت.

سرمقاله همچنین تاکید می‌کند تمام سازمان‌ها، شرکت‌ها، خبرنگاران و رسانه‌های خارجی و افغانی که به نفع طالبان فعالیت می‌کنند، اهداف مشروع برای حمله هستند.

صدای خوراسان در مقاله دیگری نیز سازمان‌های غیردولتی و آژانس‌های امداد رسان خارجی در افغانستان را به عنوان حاکمان بالفعل این کشور مورد خطاب قرار می‌دهد و ادعا می‌کند بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی به جای ارائه کمک های بشردوستانه، برای ترویج مسیحیت تلاش می‌کنند.

سخنگوی وزارت دفاع طالبان پیش از این با رد ادعای ارتش پاکستان مبنی بر نقش افغانستان در ناامنی‌های این کشور گفته بود داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود.

«عنایت الله خوارزمی» خاطرنشان کرده بود: ما مواردی داریم که خوارج داعشی از خاک پاکستان وارد افغانستان شده و از خاک پاکستان علیه خاک ما استفاده شده و رویداد از آن کشور طرح‌ریزی می‌شود. پاکستان باید دراین‌باره پاسخ دهد.

برچسب ها: داعش ، افغانستان ، طالبان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار