کد خبر: 1229499
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
رئیس جمهور گفت: برای توسعه راه در استان مازندران ۴ هزار میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.

جوان آنلاین: آیت‌الله ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم غرب استان مازندران با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: هویت فرهنگی این استان و جای جای این استان و شهرستان با عشق به اهل بیت رقم خورده است.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: مردم این دیار پیشنه تاریخی بسیار گرانبهای دارند، هویت این مردم با ۱۰ هزار ۴۰۰ شهید این استان رقم خورده و جانباز و ایثارگران گواه بسیار مناسبی برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس جمهور ادامه داد: تاریخ این منطقه نشان از ایستادگی، مقاومت و بصیرت انقلابی این منطقه است از حضور گرم مردم در این مراسم تقدیر می‌کنم و از ابراز احساسات مردم استان سپاسگزارم و می‌دانم که مردم این دیار پشتوانه انقلاب اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: هویت و فرهنگ این استان با نظام ارتباطات و توسعه یافتگی تحت شعاع قرار نمی‌گیرد، توسعه شهر‌ها و روستا‌ها باید اتفاق بیافتد، گام‌های در زمینه توسعه برداشته شده، حضور نیرو‌های هوائی، دریایی و نیرو‌های مسلح برکت بسیار خوبی برای این استان است.

رئیس جمهور با اشاره به قابلیت‌های مناسب منطقه در نوشهر، گفت: بندر دولت توسعه بندر نوشهر بوده و این بندر ظرفیت افزایش صادراتی را دارد، در دور اول سفر سه هزار میلیارد تومان هزینه شده وبرنامه ریزی شده در این سفر ۴ هزار میلیارد تومان برای جاده‌های مواصلاتی استان هزینه شود.

وی در ارتباط با توسعه اقدامات آموزشی، گفت: در این سفر بودجه مناسبی اختصاص پیدا کرده است در ارتباط با توسعه شهرک صنعتی در غرب استان مازندران مشکلی به وجود آمده که از دهه هفتاد این چالش وجود داشت که برای ان تصمیم‌گیری کردیم.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد:مسئله قفل شهرک صنعتی که خودش واحد‌های تولیدی را فعال می‌کند و زمینه ایجاد هزار را فراهم می‌کند که زمینه ساز توسعه واحد‌های تولیدی را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: این اقدامات زمینه ساز رفع موانع تولید می‌شود، مازندران و شهرستان نوشهر و غرب استان قطب کشاورزی، گردشگری بوده و می‌تواند در زمینه صنعت هم اقدامات مناسبی برای انجام شده است. رئیس جمهور در ارتباط با اقتصاد دریا محور، افزود: در این زمینه باید برنامه‌ریزی مدون انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار