کد خبر: 1219223
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مدیر شبکه کودک و امید در نشست خبری اعلام کرد
دست شبکه امید و کودک در ماه رمضان و نوروز امسال پر است و تمام تولیدات دو شبکه کودک و امید در نوروز و رمضان امسال آثاری تازه هستند. 
سید مرتضی ذاکر

جوان آنلاین: مدیر شبکه کودک و امید گفت: دست شبکه امید و کودک در ماه رمضان و نوروز امسال پر است و تمام تولیدات دو شبکه کودک و امید در نوروز و رمضان امسال آثاری تازه هستند. 
محمدصادق باطنی، مدیر شبکه کودک و امید در نشست خبری برنامه‌های شبکه کودک و نوجوان صداوسیما برای ماه مبارک رمضان و نوروز گفت: امروز راه‌اندازی اپلیکیشن فرا امید را خواهیم داشت که افزونه متاورسی شبکه امید است. رونمایی از صفحه اختصاصی شبکه امید، شبکه نهال و پویا در پیام‌رسان شاد نیز انجام خواهد شد. 
باطنی خاطرنشان کرد: با تمام محدودیت‌هایی که وجود داشت، دست شبکه امید و کودک در ماه رمضان و نوروز امسال پر است و تمام تولیدات دو شبکه کودک و امید در نوروز و رمضان امسال آثاری تازه هستند. آنتن شبکه کودک در ماه رمضان به روال سال‌های گذشته شبانه‌روزی می‌شود و از سحر بسته سحرگاهی خواهیم داشت و در طول روز ۱۴ ساعت برنامه جدید در حوزه کودک داریم که مربوط به تولیدات عروسکی و انیمیشن می‌شود. وی افزود: همچنین در شبکه امید ۹ ساعت برنامه جدید و تأمینی داریم و برای اولین‌بار دست دو شبکه تا این حد پر است. در طول روز شش برنامه عروسکی برای خردسال و کودک داریم. ۹ انیمیشن سریالی ایرانی جدید در شبکه پخش خواهد شد که تا به حال سابقه نداشته‌است و خبر از یک تحول در تولیدات ایرانی انیمیشن دارد. 
باطنی در ادامه گفت: نکته بعدی انعطاف رمضانی شبکه کودک است. «سحر با خدا» پرمخاطب‌ترین برنامه دینی شبکه کودک در محدوده افطاری است و امسال جنگ دخترانه «جشن فرشته‌ها» را داریم که آنتن را از زاویه دخترانه رمضانی می‌کند. اتفاق بسیار مهم بعدی آنتن، فصل دوم جشنواره عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» است. 
مدیر شبکه کودک در ادامه گفت: سال‌ها بود که نمایش عروسکی از سبد محصولات کودک فاصله گرفته‌بود و ما امسال چند برنامه عروسکی هم داریم. فصل جدید «ماجرا‌های نوید» با موضوع درختکاری است که علاوه بر انیمیشن یک برنامه عروسکی هم در کنار خود دارد که درباره درخت و درختکاری صحبت خواهند کرد.
 باطنی افرود: در کنار این برنامه در شهر تهران توسط شهرداری تهران یک «جشن رمضان» در حال برگزاری است و ویژه‌برنامه مل‌مل جشن رمضان هم پیش از اذان مغرب روی آنتن خواهد رفت. برنامه بعدی عروسکی ما سریال عروسکی «مزرعه دوستی ۲» است و این کار عروسکی هم در ایام نوروز از آنتن کودک پخش خواهد شد. 
در این مراسم همچنین از سند تربیتی شبکه کودک، نرم‌افزار فراامید و همچنین صفحه اختصاصی شبکه کودک و نوجوان در پیام‌رسان شاد رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار