کد خبر: 1216369
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
سرمربی تیم فوتبال استقلال آزمون مهمی را پیش روی خود دارد که نتیجه آن ممکن است تاثیر زیادی روی آینده کاریش داشته باشد.

جوان آنلاین: اختلافات درونی اخیر باشگاه استقلال به ظاهر ساده و روشن است، اما پشت پرده این ماجرا افرادی هستند که به دلیل ناتوانی در برقراری ارتباط با مدیریت فعلی باشگاه، به سمت سرمربی تیم کوچ کرده‌اند! همانطور که روند تخریبی این حاشیه سازان و سودجویان مجازی، گریبانگیر مدیران قبلی باشگاه استقلال نیز شده بود.

افرادی که هیچگاه دوست استقلال نیستند، اما به خاطر منافع شخصی خودشان، حمایتی پوشالی از یک نفر را به خاطر تخریب طرف مقابل می‌سازند!

حمایت پوشالی این افراد وقتی مشخص می‌شود که به گذشته نه چندان دور استقلال رجوع کنیم. زمانیکه فرهاد مجیدی از آبی‌ها جدا شد، حضور جواد نکونام به عنوان مربی ایرانی در استقلال از هر شخص دیگری پررنگ‌تر بود، اما همین جریان ساز‌ها که امروز دایه مهربان‌تر از مادر برای نکونام شده‌اند، در آن مقطع فشار حداکثری را برای نیامدن سرمربی فعلی ایجاد کردند. استدلال‌شان هم این بود نکونام نمی‌تواند میراث دار خوبی برای مجیدی باشد و به همین خاطر قهرمانی بدون باخت او را نابود می‌کند. به این ترتیب فشار‌های مجازی برای عدم حضور نکونام در استقلال به اوج رسید تا درنهایت این باشگاه به سراغ الکس نوری و درنهایت ساپینتو رفت!

سرمربی فعلی استقلال از نظر فنی کمک زیادی به این تیم می‌کند، اما قرار گرفتن در بازی حاشیه سازان و مجازی نویس‌ها، همانطور که افراد مختلفی به او گوشزد کرده‌اند مسیری جز سقوط را برایش در پی نخواهد داشت. حاشیه سازیِ به ظاهر حامیان نکونام آتشی را روشن کرده که دودِ آن در پس امتیازگیری‌های خوب تیم، به چشم خودش نیز خواهد رفت. این اتفاق قطعا روند تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد و ممکن است به زودی حتی موجب دو دستگی در داخل تیم نیز بشود.

متاسفانه سرمربی استقلال برخلاف توانایی‌های فنی‌اش، دقت چندانی در کنترل حواشی ندارد. او کار را به دست افرادی سپرده که خودشان اسیر دروغ سازی‌های خودشان هستند و مدام مجبورند بهانه‌ای جدید برای دروغ پردازی‌هایشان بسازند. این دروغ سازی‌ها اکنون مانند گردابی شده که نکونام را نیز تحت تاثیر قرارداده و به نظر می‌رسد او رفته رفته تمرکز فنی خودش را نیز از دست می‌دهد.

مشاوره‌های این افراد مانند آدرس اشتباه، مسیر کجی را مقابل نکونام قرار داده، درحالیکه او باید به فکر آینده کارش در فوتبال ایران نیز باشد. آدرس‌های غلطی که افراد به ظاهر دوست در اختیار سرمربی آبی‌ها قرار می‌دهند ثمره‌ای جز دشمن تراشی بیشتر برای او نخواهد داشت. ناتوانی دوستان رسانه‌ای در تعامل با رسانه‌های رسمی و تاثیرگذار، باعث شده عنان کار سرمربی استقلال به دست سودجویان مجازی بیفتد. دلخوش کردن به تجمعات سفارشی، در حقیقت چیزی جز دلخوشی به سراب نیست.

شعار‌های سفارشی و توصیه شده در کنار تحریک احساسات برخی هواداران را علاوه بر اینکه قطعا نمی‌توان به پای خانواده میلیونی استقلال نوشت، در واقع چیزی جز یک دوستی فریبنده برای سرمربی تیم نیست. افرادی که در سال‌های گذشته بار‌ها علیه تمام مدیران استقلال حاشیه سازی کردند و اجازه ندادند بین سرمربیان مختلف و مدیران وقت، رابطه تعاملی درست شود، قطعا امروز نیز خیرخواه و دلسوز نکونام نیستند. این افراد هرگاه منافعشان از داخل باشگاه قطع می‌شود، آب باریکه خودشان را در جای دیگری جست‌وجو می‌کنند و حالا سرمربی استقلال بدون شک قربانی جدید آن‌هاست.

بهتر است که جواد نکونام با دقت و هوشیاری بیشتری فضای اطراف خودش را کنترل کند. چاهی که امروز پشت سر او کنده شده، می‌تواند فردا محل تاریکی برای سقوطش باشد. اسم رمز "مدیرعامل باشگاه"، درواقع اسم رمزی برای عملیات مخفی علیه خود نکونام است! در فضایی عادی و به دور از هیاهو مشخص می‌شود که مدیریت استقلال با مسلسل به دنبال سایه نکونام نمی‌گردد! اما به واقع آدرس‌های غلطِ جریان ساز‌ها اجازه نمی‌دهد این آب گل آلود فروکش کند.

بنابراین سرمربی استقلال قبل از اینکه خودش را تنها‌ترین فرد در فوتبال ایران ببیند، امروز باید مراقب پوست موز‌های تخریب گران دائمی استقلال و سودجویان مجازی باشد تا بتواند پروژه خودش را سال به سال با موفقیت بیشتری در تیم آبی پایتخت جلو ببرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
0
مغروروخودبزرگ بین است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار