کد خبر: 1204146
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
فریدون حسن

در خبر‌ها آمده بود که شرکت پوما اعلام کرده با فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی قطع همکاری کرده و دیگر لباس این تیم را تولید نخواهد کرد. البته مسئولان این کمپانی اعلام کرده‌اند این تصمیم را قبل از جنگ گرفته‌اند و ارتباطی با فشار افکار عمومی ندارد!
در اینکه یکی از سه غول تولید‌کننده پوشاک ورزشی اینگونه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی قطع همکاری می‌کند، هرچند حرف‌ها و نکات زیادی وجود دارد، اما حتی اگر حرف‌های مسئولان این کمپانی در خصوص تصمیم امروزشان ارتباطی با فشار افکار عمومی ندارد را هم باور کنیم باز هم باید اذعان داریم که جهان در حال رسیدن به جایگاهی است که چهل و چند سال ایران اسلامی آن را فریاد می‌زند. فریادی که در طول تمام این سال‌ها به بهانه‌های مختلف سرکوب شده، اما حالا این جهان است که همصدا با ایران، جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زند.
با گذشت نزدیک به سه ماه از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و انگلیس از این جنایت‌ها تا جایی که حتی جلوی تصویب قطعنامه برای پایان دادن به نسل‌کشی در غزه را گرفتند، حالا افکار عمومی جهان چنان به خشم آمده که کارزار تحریم کالا‌های اسرائیلی در دنیا به راه افتاده است. موضوعی که ۴۰ سال است از سوی کشورمان مطرح می‌شود، ولی هر بار به بهانه‌های واهی جلوی آن گرفته می‌شود، اما این بار آش صهیونیست‌ها اینقدر شور شده که حتی برخی حامیان آن‌ها هم نمی‌توانند آن را تحمل کنند و چاره‌ای جز همراهی با عزم جهانی برای نابودی این رژیم کودک‌کش ندارند.
سال‌هاست که حامیان رژیم کودک‌کش سعی دارند تا عنوان کنند فضای ورزش جای سیاسی‌کاری نیست و آنچه ورزش و ورزشکار ایرانی در میدان‌های ورزشی بر ضد این رژیم انجام می‌دهند، اقدامی سیاسی است. سال‌هاست که با همین حربه می‌خواهند برای این رژیم جعلی مقبولیت و مشروعیت بخرند و با همین نقشه حق ورزش و ورزشکار ایرانی را در عدم به رسمیت شناختن این رژیم منحوس پایمال می‌کنند، اما حالا دنیا ۴۰ و اندی سال بعد از ایران گویا از خواب غفلت بیدار شده و صدای مظلومیت مردم فلسطین را شنیده است.
چهل و اندی سال بعد از ایران اسلامی امروز نسل‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی کار را به جایی رسانده که برخی حامیان آن نیز به قول معروف از رو رفته‌اند و دیگر نمی‌خواهند و نمی‌توانند مقابل عزم جهانی ایستادگی کنند و حامی این رژیم باشند. اقدام شرکت «پوما» شروع یک اتفاق مهم است که بعید نیست از سوی دیگران تکرار شود. اقدامی که بدون تردید تأثیر مستقیم در حیات اقتصادی این رژیم دارد و می‌تواند اضمحلال آن را جلو بیندازد.
جهان هرچند ۴۰ سال دیر پیام ایران را گرفت، اما باز هم جای امیدواری است که طوفان به راه افتاده علیه صهیونیست‌ها ریشه این درخت نامیمون و نامبارک را برای همیشه از جهان برکند. طوفانی که حالا با راه افتادن کارزار تحریم کالا‌های رژیم‌صهیونیستی و محدود کردن خدمات به آن‌ها وارد فضای تازه‌ای شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار