کد خبر: 1201145
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۰
اجرای طرح شهید سیدروح‌الله عجمیان با تلاش ۰۰۴ گروه جهادی و همکاری و همراهی دانش‌آموزان، معلمان و والدین که به شاداب‌سازی مدارس در ابعاد مختلف مربوط می‌شد، باعث شد این قرارگاه رتبه برتر را نصیب خود کند.

جوان آنلاین: اقدامات قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش‌و‌پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری آنقدر چشمگیر بود که وزارت آموزش و پرورش را مجاب کند رتبه نخست را به این استان بدهد.
اجرای طرح شهید سیدروح‌الله عجمیان با تلاش ۰۰۴ گروه جهادی و همکاری و همراهی دانش‌آموزان، معلمان و والدین که به شاداب‌سازی مدارس در ابعاد مختلف مربوط می‌شد، باعث شد این قرارگاه رتبه برتر را نصیب خود کند.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی اداره کل آموزش‌و‌پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری با اشاره به اجرای موفق طرح‌های مختلف از جمله طرح شهید عجمیان در این استان گفت: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان رتبه نخست کشور را کسب کرد. احسان طاهری ادامه داد: در طرح شهید سیدروح‌الله عجمیان که به شاداب‌سازی مدارس مرتبط بود، رنگ‌آمیزی کامل ۷۸۳ مدرسه، شامل ۲هزارو ۳۰۷ کلاس درس و ۵۳۱ حیاط پویا و ۶۹ دیوارنویسی در دو مرحله در نوروز و تابستان امسال از سوی ۰۰۴ گروه جهادی انجام شد. به گفته این مسئول، گروه‌های جهادی با حضور معلمان، دانش‌آموزان، بسیج دانشجویی و گروه‌های مردمی متشکل از اولیای دانش‌آموزان در همه مناطق و شهرستان‌های استان توانستند کار‌ها را به بهترین نحو ممکن پیش ببرند. دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی آموزش‌و‌پرورش چهارمحال‌و‌بختیاری افزود: در این طرح ۲هزار صندلی دانش‌آموز از سوی گروه‌های جهادی معلم محور تعمیر و نوسازی شد. طاهری به اجرای طرح احسان تعلیم و تربیت برای آموزش دانش‌آموزان ضعیف اشاره کرد و گفت: ۳۷۵ معلم جهادی به آموزش ۴ هزار دانش‌آموز در این طرح پرداختند. وی به اجرای طرح جهادی حجاب و عفاف در تابستان امسال از سوی کارگروه بانوان «کوثر» قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی نیز اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با اجرای ۴۸ برنامه در قالب عفاف و حجاب در مدارس استان اجرا شد. طاهری با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری بیش از ۴۹۱ هزار دانش‌آموز در چهارمحال‌و‌بختیاری در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند، تأکید کرد: بر اساس اعلام معاون وزیر، قرارگاه استان با فعالیت‌های صورت‌گرفته با اختلاف مشهود نسبت به استان‌های دیگر رتبه اول قرارگاه را به خود اختصاص داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار