کد خبر: 1180205
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سخنان اخیر رئیس سازمان محیط زیست درباره دریای خزر، گفت: روسیه پیام داده آماده همکاری بیشتر با ایران در زمینه مسائل این حوزه است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، مجتبی ذوالجودی، معاون محیط‌زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان کرمان برگزار شد، با بیان اینکه سازمان محیط‌زیست به دنبال تعیین و ارائه راهکار در راستای توسعه همه جانبه کشور است، اظهار داشت: تلاش ما در این سازمان همراهی با برنامه‌های دولت و سیاست‌های نظام است.

وی با اشاره به مشکلات و مسائل محیط‌زیستی که در موضوع توسعه مکران وجود داشت، گفت: سازمان محیط‍ زیست در این موضوع همراه شده و برای حل مشکلات راهکار ارائه کردیم.

ذوالجودی با بیان اینکه در سازمان محیط‌زیست تقریباً همراه هستیم و معتقدیم خیلی از مشکلات محیط‌زیست را می‌توانیم از طریق تعامل با دیگر کشور‌ها و همکاری کشور‌های همسایه حل کنیم، افزود: در کنار کار‌های حوزه محیط‌زیست، در حوزه دیپلماسی نیز موفق بوده‌ایم.
وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس سازمان محیط‌زیست کشور درباره دریای خزر، گفت: روسیه پیام داده که آماده همکاری بیشتر با ایران در زمینه مسائل این حوزه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار